On Line 24 sata  - registrirajte se i iskoristite dodatne pogodnosti                                                                                                    Oprema za kozmetičke, frizerske salone i barbering - preko 8.000 proizvoda 

Zatvori
0 Košarica 0,00
Zatvori
Nemate proizvoda u košarici.

Dostava

  • Tvrtka Franela d.o.o. putem www.franela.hr omogućuje kupnju cjelokupnog asortimana robe koji se nalazi u ponudi te dostavlja Proizvode pojedinom Kupcu, a prema adresi dostavljenoj od strane Kupca u podatcima prilikom narudžbe.
  • Dostavu je moguće izvršiti na teritoriju Republike Hrvatske i zemalja članica EU. Pošiljke pažljivo pakiramo kako bi se spriječilo oštećenje za vrijeme prijevoza te da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne može oštetiti. Otprema robe vrši se svakodnevno za narudžbe pristigle do 10.00 sati
  • Dostavu vrši Prodavatelj angažiranjem renomirane dostavne (kurirske) službe GLS-a, a za određena  mjesta koja su slabije naseljena i manje otoke Gls dostavlja pakete u suradnji s Hp-om. Pakete isporučujemo na adresu Kupca. Više o informacijama dostave možete pogledati u zadnjem koraku pri upisu podataka za dostavu klikom na znak i  ili više informacija.
  • Kupac može pratiti status pošiljke putem linka: https://gls-group.eu/HR/hr/praćenje-pošiljke

Kupcu šaljemo na e-mail informacije:

  • broj pošiljke
  • kontakt dostavne službe od Gls-a broj telefona i e-mail
  • link za praćenje statusa poslanog paketa

Trošak dostave

  • Troškove dostave snosi Kupac. Dostava se vrši na području Republike Hrvatske i zemlje Eu.
  • Cijena dostave paketa ovisi o mjestu i  težini. Točna informacija za cijenu dostave bit će prikazana u zadnjem koraku košarice  nakon ispunjavanja potrebnih podataka za dostavu.
  • Cijena dostave i raspored dostave iz navedenog cjenika na www.franela.hr  može odstupati od navedene cijene u cjeniku transporta. Važeća je ona cijene dostave koju dobijete u zadnjem koraku u košarici, osim za električne uređaje, opremu i namještaj. Prije prihvata narudžbe možete odustati od narudžbe ako se ne slažete s cijenom dostave.
  • Cijenu dostave za uređaje i opremu šaljemo naknadno nakon primitka narudžbe. Cijena dostave za električne uređaje, namještaj i opremu koja je prikazana u košarici na www.franela.hr  nije konačna.  Zbog specifičnih karakteristika – veličina i težina pošiljke dostava nije uračunata na www.franela.hr . Prodavatelj nakon primitka narudžbe za električne uređaje, opremu i namještaj obavijestit će Kupca pismenim putem o konačnom trošku prijevoza. Kupac odgovara pismenim putem Prodavatelju ako prihvaća trošak za opremu i uređaje te namještaj. 
  • Cijena dostave na otoke i manje naseljene mjesta šaljemo dodatno nakon poslane narudžbe. Za narudžbe Kupaca koje šaljemo na manje naseljena mjesta i otoke  poslati ćemo dodatnu cijenu. U procesu narudžbe vidljiva je samo osnovna cijena.

Termini i vrijeme isporuke

  • Narudžbe zaprimljene do 10.00 obrađujemo i šaljemo isti dan, narudžbe poslije 10.00 sati šaljemo drugi radni dan. Prodavatelj ne odgovara za kašnjenja u dostavi, zbog vremenskih nepogoda ili bilo kojeg drugog razloga od strane dostavne službe.
  • Vrijeme isporuke paketa računa se od dana obrade ovisno od primitka narudžbe, ne od dana narudžbe paketa. Narudžbe s odabranim načinom plaćanja na žiro račun obrađuju se od trenutka vidljive uplate na žiro račun i od tog trenutka se računa rok isporuke, a ne od dana narudžbe.
  • Rok isporuke je  1-3 radna dana od dana narudžbe za veća mjesta otprilike 24-48 sati. Dostavna služba ne dostavlja pakete vikendom, neradnim danima i praznicima. Isporuka paketa Kupcu obavlja se isključivo radnim danom od ponedjeljka do petka od 08:00-16:00 sati.
  • Rok isporuke ovisi o mjestu isporuke i rasporedu dostave paketa na otoke i dostavi paketa na manja mjesta. Raspored je moguće pogledati na službenoj stranici www.gls.hr . Prema rasporedu Gls isporučuje pakete.
  • Vrijeme dostave nije moguće birati.
  • Kupac je dužan dati točan podatak adrese isporuke paketa na kojoj će moći preuzeti paket u radno vrijeme Gls-a od 08:00 -16:00. Gls ne dostavlja pakete poslije 16.00 sati. U slučaju nemogućnosti preuzimanja paketa Kupac ima mogućnost odgovoriti dostavnoj službi klikom na link iz poruke i dogovoriti novi termin i mjesto preuzimanja paketa ili kontaktirati kurira.
  • Gls šalje dvije SMS poruke i jedan e-mail te poziva Kupca prije isporuke paketa radi dogovora o preuzimanju sa svim informacijama za isporuku paketa.

Raspored dostave na otoke

 

Ponedjeljak

Utorak

Srijeda

Četvrtak

Petak

Subota

Nedjelja

Krk

x

x

x

x

x

 

 

Cres

x

x

x

x

x

 

 

Lošinj

x

x

x

x

x

 

 

Rab

x

x

x

x

x

 

 

Murter

x

x

x

x

x

 

 

Korčula

x

x

x

x

x

 

 

Pelješac

x

x

x

x

x

 

 

Vir

x

x

x

x

x

 

 

Pag

x

x

x

x

x

 

 

Hvar

x

x

x

x

x

 

 

Brač

x

x

x

x

x

 

 

Vis

x

 

x

 

 

 

 

Pašman

x

 

 

x

 

 

 

Ugljan

x

 

 

x

 

 

 

Raspored dostave na otoke i manja naseljena mjesta u suradnji s Hp-om

Raspored dostave na otoke i manja naseljena mjesta u suradnji s Hp-om i isporuka robe unutar 48-168 sati

Za ova poštanska mjesta nakon primitka narudžbe poslat ćemo Vam za istu narudžbu ponudu s uvećanim troškovima dostave. Narudžbu je moguće uplatiti samo na žiro račun ili on putem www.franela.hr kartičnim plaćanjem. Vašu narudžbu ćemo zaprimiti ali ne i obraditi dok ne primimo novac na naš račun ili potvrdu uplate.

Za ovu dostavu nema usluge obavještavanja stranke putem SMS-a i e-mail o terminu dostave paketa.

mjesto

broj pošte

mjesto

broj pošte

mjesto

broj pošte

Babine Kuće

20226

Molat

23292

Soline

23287

Babino Polje

20225

Nečujam

21432

Soline

20226

Blato

20225

Njivice

20226

Srednje Selo

21430

Božava

23286

Okuklje

20224

Stomorska

21432

Brbinj

23285

Olib

23296

Suđurađ

20223

Brgulje

23292

Pasadur

20290

Susak

51561

Donje Selo

21430

Polače

20226

Sušac

20290

Dragove

23286

Polje

23287

Šipanjska Luka

20223

Drvenik Mali

21225

Pomena

20226

Tatinica

20226

Drvenik Veliki

21225

Premuda

23294

Uble

20290

Glavat

20290

Pristanište

20226

Unije

51562

Gornje Selo

21432

Prožura

20224

Veli Iž

23284

Goveđari

20226

Prožurska Luka

20224

Veli Rat

23287

Grohote

21430

Prvić Luka

22233

Velika Loza

20226

Ilovik

51552

Prvić Šepurine

22234

Verunić

23287

Ist

23293

Rava

23283

Zaglav

23281

Kaprije

22235

Rivanj

23291

Zaklopatica

20290

Koločep

20221

Rogač

21430

Zapuntel

23292

Korita

20224

Ropa

20225

Zlarin

22232

Kozarica

20225

Sali

23281

Zverinac

23286

Lastovo

20290

Saplunara

20224

Zverinac

23291

Lopud

20222

Savar

23285

Žirje

22236

Luka

23282

Sestrunj

23291

Žman

23282

Mali Iž

23284

Silba

23295

 

 

Maranovići

20224

Skrivena Luka

20290

 

 

Maslinica

21430

Sobra

20225

 

 

Poštanski brojevi za koje se obračunava DPV naknada

Popis poštanskih brojeva na kojima je dostava unutar 3-4 radna dana – preko granice BiH i posebno se obračunava naknada isporuke robe:

  • POPIS POŠTANSKIH BROJEVA ZA KOJE SE OBRAČUNAVA DPV NAKNADA (LIST OF ZIP CODES FOR WHICH DPV FEE APPLIES)

20000   20232   20247   20273   20205   20233   20248   20274   20207   20234   20250   20275   20210   20235   20260

20213   20236   20263   20215   20240   20264   20216   20242   20267   20217   20243   20269   20218   20244   20270

20230   20245   20271   20231   20246   2027

Cijene otpreme paketa u Europu

Plaćanje za zemlje Eu: transakcija ili kartično plaćanje, osim Slovenije otkupnina

Vašu narudžbu ćemo zaprimiti ali ne i obraditi. Nakon primitka narudžbe poslat ćemo Vam za istu narudžbu ponudu s uvećanim troškovima dostave. Narudžbu je moguće uplatiti samo na žiro račun ili kartičnim plaćanjem na www.franela.hr  putem Wspay usluge.

Cijene za zemlje EU su bez PDV-a

Država

Zona

< 2 kg

< 3 kg

< 5 kg

< 10 kg

< 15 kg

< 20 kg

< 25 kg

< 30 kg

< 40 kg

Vrijeme

otkupnina

(HRK/ paket)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

tranzita

 

Andora***

V.

483,77

556,64

569,32

593,51

660,79

762,92

875,08

988,54

1197,74

`6-7

 

Austrija

I.

47,10

73,98

75,23

80,11

88,70

94,71

102,44

108,78

150,55

`3-4

 

Belgija

II.

45,56

92,10

92,82

97,26

105,42

111,22

118,73

124,75

170,72

`4-5

 

BIH*

II.

319,12

319,44

320,17

322,13

324,24

326,58

335,05

355,15

375,25

`5-7

 

Bugarska

III.

45,02

91,46

92,17

97,80

104,34

110,25

118,41

120,76

160,37

`5-6

 

Cipar**

V.

171,89

244,43

279,88

534,71

755,50

976,31

1197,10

1417,91

1882,24

`5-6

 

Crna Gora*

II.

319,12

319,44

320,17

322,13

324,24

326,58

335,05

355,15

375,25

`4-5

 

Češka

I.

40,71

59,63

60,34

64,57

69,49

74,43

79,36

84,29

116,68

`3-4

 

Danska**

III.

46,32

90,38

91,09

95,64

104,45

110,46

118,41

124,86

172,56

`5-6

 

Estonija

IV.

61,96

113,36

114,82

121,21

127,53

133,87

140,20

146,54

230,38

`4-5

 

Finska

IV.

85,37

158,56

160,02

166,30

172,52

178,75

184,97

191,53

347,00

`6-7

 

Francuska

IV.

65,30

81,53

82,57

86,58

93,23

98,17

104,38

109,65

182,05

`5-6

 

Gibraltar*

V.

479,99

534,09

546,77

570,96

638,24

740,38

852,53

966,00

1175,20

`6-7

 

Grčka

IV.

76,31

160,61

161,32

196,40

232,18

267,97

303,75

339,54

439,24

`6-7

 

Irska

III.

103,39

172,01

173,07

183,47

193,54

194,40

198,23

203,40

275,01

`5-6

 

Italija

III.

64,87

118,86

119,89

123,91

130,55

135,49

141,71

146,97

219,38

`3-5

 

Kosovo*

II.

319,12

319,44

320,17

322,13

324,24

326,58

335,05

355,15

375,25

`5-7

 

Latvija

IV.

57,97

108,61

109,32

112,58

116,31

119,74

125,31

130,90

180,11

`4-5

 

Lichtenstein***

II.

53,22

100,41

102,09

109,77

117,07

124,49

131,79

139,10

251,85

`3-4

 

Litva

IV.

53,00

96,74

97,45

102,33

108,98

114,02

119,06

124,10

197,37

`4-5

 

Luksemburg***

II.

49,88

89,62

90,33

95,32

104,99

111,44

120,14

127,02

171,80

`4-5

 

Mađarska

I.

44,77

52,67

54,40

56,13

59,57

63,02

69,92

79,03

88,13

`1-2

 

Makedonija*

II.

319,12

319,44

320,17

322,13

324,24

326,58

335,05

355,15

375,25

`5-7

 

Malta

V.

145,13

202,36

226,16

366,31

494,87

612,65

741,20

858,98

1117,26

`5-6

 

Monako***

V.

63,90

111,85

112,88

116,89

123,54

128,48

134,70

139,96

212,37

`3-4

 

Nizozemska

II.

46,21

87,68

88,39

92,94

101,75

107,88

115,82

122,27

169,86

`4-5

 

Norveška*

V.

150,20

213,79

220,87

227,25

234,34

241,43

246,89

253,99

276,02

`5-7

 

Njemačka

II.

42,22

77,43

78,68

83,45

92,47

98,92

102,33

109,97

188,31

`3-4

 

Poljska

II.

40,71

72,69

73,40

75,79

79,31

82,42

85,83

89,04

123,80

`3-4

 

Portugal

V.

54,51

133,10

133,81

140,84

148,57

150,92

164,04

166,39

209,99

`5-6

 

Rumunjska

III.

48,47

69,56

70,27

75,68

81,79

87,38

95,11

97,46

130,27

`3-4

 

San Marino***

V.

60,12

99,66

100,69

104,70

111,35

116,29

122,51

127,77

200,18

`3-4

 

Slovačka

I.

47,10

60,42

61,13

62,77

65,83

68,18

76,55

78,90

111,28

`3-4

 

Slovenija

I.

43,40

56,72

57,43

59,07

61,40

63,75

66,09

68,44

74,28

`1-2

9,90

Srbija*

II.

319,12

319,44

320,17

322,13

324,24

326,58

335,05

355,15

375,25

`4-5

 

Španjolska**

V.

65,63

143,46

144,81

150,44

156,12

161,82

167,49

173,08

248,18

`5-6

 

Švedska

IV.

70,37

128,57

129,71

134,69

143,61

149,73

157,79

164,13

257,57

`4-6

 

Švicarska*

II.

53,22

100,41

102,09

109,77

117,07

124,49

131,79

139,10

251,85

`3-4

 

Turska*

IV.

290,45

349,83

427,46

890,61

1277,53

1664,48

2051,40

2438,34

3224,16

`5-6

 

Vatikan*

V.

64,87

118,86

119,89

123,91

130,55

135,49

141,71

146,97

219,38

`3-4

 

Velika Britanija**

III.

62,60

137,63

138,77

143,32

150,94

156,42

163,50

169,30

251,10

`5-6

 

Informacije o stanju pošiljke i kontakti dostavne službe

Nakon obrađene narudžbe i isporučenog paketa dostavnoj službi Gls, Kupac prima obavijest o slanju paketa od Prodavatelja i od dostavne službe.

Prodavatelj šalje obavijest na  e-mail:

  • broj pošiljke
  • kontakt dostavne službe od Gls-a broj telefona i e-mail
  • link za praćenje statusa poslanog paketa

U slučaju problema s isporukom paketa Kupac kontaktira direktno dostavnu službu Gls-a i rješava nastali problem s dostavnom službom.

Radno vrijeme kontakt centra Gls-a je svaki dan od 08:00 – 18:00 sati.

Djelatnik kontakt centra Gls-a može dati informacije samo ako znate broj pošiljke paketa.

Kontakt dostavne službe GLS

E- mail kontakt Gls-a: [email protected]

Tel. kontakt Gls-a: +385 1 2042 672

U slučaju kada Kupac želi provjeriti gdje se nalazi paket, tada sve informacije može pogledati na linku  https://gls-group.eu/HR/hr/pracenje-posiljke

  • Dostavna služba Gls  obavještava Kupca na e-mail,  porukom jedan dan prije, porukom na dan dostave i porukom drugi dan te   šalje broj pošiljke i informacije o terminima isporuke paketa.
  • Pakete koje dostavlja GLS u suradnji s Hp-om nema mogućnost dodatne usluge poziva i SMS-a prije dostave. Molim pogledajte u tekstu popis mjesta koja dostavlja Hrvatska Pošta te uvjete i cijene isporuke.

Primjer slanja obavijesti GLS službom

  1.  Gls šalje obavijest na dan zaprimanja paketa, obično je jedan dan prije isporuke:
  • Broj paketa:_________
  • Iznos pouzeća:________
  • Link za praćenje pošiljke : https://dm.mygls.hr
  • Lozinku: ____________

      2.  Gls šalje obavijest na dan isporuke:

  • Broj paketa:___________
  • Iznos pouzeća:____________
  • Dan i okvirno vrijeme isporuke:__________
  • Kontakt broj mobitela kurira:___________

     3. Ako Kupac nije bio na adresi ili se nije javio kuriru, tada kurir vraća paket na skladište Gls-a.   Tada Gls šalje novu obavijest:

  • Isporuka paketa br. ___________  nije uspjela
  • Link za praćenje pošiljke : https://dm.mygls.hr
  • Lozinku: ____________

Kupac ima mogućnost kontaktirati GLS putem linka i ostaviti poruku ili nazvati kurira na broj mobitela u poruci. Nema mogućnost odgovoriti porukom na mobitel Gls-u već putem linka: https://dm.mygls.hr i dogovoriti novi termin

     4.  Gls šalje obavijest na drugi dan isporuke:

  • Broj paketa:___________
  • Iznos pouzeća:____________
  • Dan i okvirno vrijeme isporuke:_____________
  • Kontakt broj mobitela kurira:_______________

     5.  Ako Kupac nije bio na adresi ili se nije javio kuriru, tada kurir vraća paket na skladište Gls-a i paket više nije moguće podignuti jer je u procesu povrata.

Tada Gls šalje novu obavijest:

  • Isporuka paketa br.:____________ nije uspjela
  • Link za praćenje pošiljke : https://dm.mygls.hr
  • Lozinku: ____________

Kupac je dužan kontaktirati Gls  za sve bitne informacije za preuzimanje paketa na broj mobitela ili putem linka: https://dm.mygls.hr  od prvog dana primitka obavijesti ako neće moći preuzeti paket na  navedenima terminima u obavijestima.

Gls  vraća  paket na adresu pošiljatelja nakon bezuspješne isporuke, te poslanih tri SMS poruka i jedna e-mail poruka.

Ne odgovarati na poruke GLS-a  jer su poruke automatske.