On Line 24 sata  - registrirajte se i iskoristite dodatne pogodnosti                                                                                                    Oprema za kozmetičke, frizerske salone i barbering - preko 8.000 proizvoda 

Zatvori
0 Košarica 0,00
0,00 kn
Zatvori
Nemate proizvoda u košarici.

Uvjeti prodaje

Uvjeti kupovine

Postupak te uvjeti kupovine proizvoda putem web shopa www.franela.hr definirani su kroz slijedeće etape:

 

1. Opći uvjeti korištenja usluge online kupnje

  • Molimo Vas da prije bilo kakvog korištenja sadržaja, pregledavanja i kupnje proizvoda ili usluga pažljivo pročitate na Internet stranici www.franela.hr Opće uvjete korištenja, Izjavu o prikupljanju i korištenju osobnih podataka te prikupljanje podataka putem kolačića. Opći uvjeti korištenja i svi dokumenti koji se navode u Općim uvjetima korištenja reguliraju upotrebu Internet stranice www.franela.hr u svrhu ostvarivanja kupnje proizvoda oglašenih na istoj ili dobivanja informacija o pojedinom proizvodu.
  • Ako se odlučite na kupovinu naših proizvoda putem online trgovine ili ste ovu web stranicu posjetili radi dobivanja informacija o pojedinom proizvodu tada se smatra da ste upoznati i da ste suglasni s ovim Općim uvjetima korištenja, Izjavom o prikupljanju i korištenju osobnih podataka i politikom prikupljanja kolačića te pristajete da se isti na Vas primjenjuju. U suprotnom Franela d.o.o. se oslobađa svake odgovornosti.
  • Ako niste suglasni s ovim Općim uvjetima tada nemojte koristiti web stranicu www.franela.hr u svrhu kupovine proizvoda ili pribavljanja informacija o istima. Da biste obavili kupovinu na  www.franela.hr  potrebno je prihvatiti Opće uvjete korištenja u zadnjem koraku narudžbe u procesu slanja konačne narudžbe prilikom upisa Vaših podataka.
  • Potvrdom da ste suglasni smatra se da se slažete s cjelokupnim sadržajem Općih uvjeta i da ste na njih pristali bez ograničenja. Prije nego označite da prihvaćate Uvjete korištenja molimo Vas da pažljivo pročitate sve dokumente Uvjeta korištenja, Izjavu o prikupljanju i korištenju osobnih podataka te prikupljanje podataka putem kolačića.
  • Stranice kao i ostale usluge www.franela.hr mogu se koristiti za Vašu osobnu upotrebu bez ikakvih naknada za korištenje, a prema navedenim Uvjetima i pravilima. Korištenjem www.franela.hr  obvezujete se poštivati sve niže navedene uvjete i pravila.

2. Odricanje od odgovornosti Prodavatelja

  • Svi proizvodi su namijenjeni za profesionalnu upotrebu. Suglasan/sna sam da sam upoznata s načinom korištenja svih proizvoda, te u slučaju pogrešnog načina korištenja nemam prava na reklamaciju zbog pogrešnog načina korištenja.
  • Sve detalje vezane za upute i način korištenja nije moguće napisati na proizvod. Za sve što ne piše na proizvodu primjenjuje se način korištenja proizvoda prema pravilima kozmetičke struke.
  • Prodavatelj na stranici daje informacije i upute o načinu korištenja kako bi Kupac imao više informacija i bio upoznat sa preparatima koji se nude u kozmetičkoj industriji i za sebe odabrao one preparate za koje smatra da će znati kako pravilno upotrijebiti.
  • Prodavatelj ni na koji način ne može utjecati na ishod rezultata i stručnost Kupca.

3. Izmjena Uvjeta korištenja

  • Franela d.o.o. zadržava pravo izmjene Općih uvjeta na Internet stranici www.franela.hr bilo kada i bez prethodne najave. Izmjene stupaju na snagu od trenutka objave i obvezujuće su za korisnika.
  • Posjetitelj web stranice, Korisnik, Gost Kupac, Registrirani kupac prilikom svakog korištenja i kupnje proizvoda dužni su pročitati pri svakom dolasku na web stranicu Uvjete korištenja, jer se uvijek primjenjuju oni Uvjeti korištenja koji su na snazi u tom trenutku. U suprotnom Prodavatelj se oslobađa odgovornosti za sva sporna pitanja ako Korisnik, Posjetitelj stranice, Gost i Registrirani korisnik nije pročitao Uvjete korištenja.
  • U slučaju izmjene Uvjeta korištenja ažurirat ćemo datum izmjene. Ovi Uvjeti korištenja objavljeni su 01.01.2022. otvaranjem www.franela.hr.
  • Uvjete korištenja možete preuzeti klikom ovdje u PDF formatu.

4. Podatci o Prodavatelju

SJEDIŠTE TVRTKE

FRANELA d.o.o., Riva 6, 51 000 Rijeka, Hrvatska
OIB: 14553684772
Europski porezni broj PDV-ID/VAT: HR14553684772
Matični broj: 02618605
Upisano kod Trgovačkog suda u Rijeci, MBS: 040261877
Osoba ovlaštena za zastupanje: Irena Grego
 

PODATCI ZA UPLATU:

2340009 – 1110616996 Privredna banka Zagreb d.d.
SWIFT: PBZGHR2X
IBAN: HR41 234 0009 111 061 6996
 

KONTAKT:

mob: + 385 91 6127 007

5. Registracija i prijava

  • Kupovina i pregled sadržaja Internet prodavaonice www.franela.hr dostupan je registriranim i neregistriranim korisnicima (gost).
  • Registraciju na www.franela.hr  moguće je napraviti samo punoljetnim osobama i poslovno sposobnim osobama. Za maloljetne osobe i poslovno nesposobne osobe ugovor mogu zaključiti njihovi zakonski zastupnici. Kupac snosi odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom registracije. Krajnji potrošač u www.franela.hr je isključivo registrirani korisnik odnosno neregistrirani korisnik (gost).
  • Kupcem se smatra svaka osoba koja elektroničkim putem na www.franela.hr naruči barem jedan proizvod kao Registrirani kupac ili kao Neregistrirani kupac (Gost). Franela d.o.o. zadržava pravo ne isporuke narudžbe ako postoji sumnja na zlouporabu. Isporučitelj naručene robe je Franela d.o.o.

REGISTRIRANI KORISNIK

  • Svaki registrirani korisnik prima svoje korisničko ime i lozinku koja je tajna. Odgovorni ste za sve akcije i narudžbe koje su naručene pod Vašim korisničkim računom. Ako znate ili sumnjate da još netko zna Vašu lozinku, ljubazno Vas molimo da nas kontaktirate putem e-maila na [email protected]  kako bismo Vam dali upute za izmjenu Vaše lozinke. Nije dozvoljeno dijeliti podatke o registraciji ili korisničkom računu s trećim osobama. Kupac je odgovoran za sve kupovine na svoje korisničko ime.
  • Prilikom registracije u www.franela.hr  bit ćete dužni kreirati lozinku koju morate zadržati samo za sebe i ne dijeliti je s drugim osobama. Ako postoji bilo kakva sumnja da postoji propust u sigurnosti, Franela d.o.o. ima pravo od Vas tražiti da promijenite lozinku ili može blokirati Vaš korisnički račun.
  • Ako dođe do bilo kakve promjene podataka koje ste unijeli prilikom registracije, molimo Vas da u čim skorijem roku ažurirate Vaš korisnički račun, odnosno obavijestite nas o nastalim promjenama putem e-mail [email protected] 

POSTUPAK REGISTRACIJE

  • Registrirati se možete odmah po otvaranju Internet stranice  www.franela.hr  ili na završetku kod kupovine.
  • Prilikom registracije upisujete sve potrebne podatke za slanje paketa:
    • Ime i prezime
    • kontakt osobe za dostavu
    • adresa dostave
    • Ako ste tvrtka potrebne podatke kao što je R1
    • broj mobitela
    • e-mail adresu
  • Nakon izvršene registracije dobiti ćete na svoju e-mail adresu lozinku. Lozinku i korisničko ime spremite jer će vam trebati kod slijedeće narudžbe. Kada ste jednom registrirani ne morate više unositi svoje podatke kod kupovine. Dovoljno je samo jednom i to prvi put kad se registrirate a za svaki slijedeći put prijavljujete se pomoću Vašeg korisničkog imena i lozinke.

PREDNOSTI REGISTRIRANIH KUPACA

  • Ulazite u našu bazu podataka te Vam šaljemo obavijesti o novostima i akcijama
  • Zbrajanjem kupovina stječete pravo na popuste
  • Popust dodjeljujemo na osnovi sume napravljenih narudžbi u određenom periodu, na određene grupe artikala i popust na određene iznose kupovine

Registrirani korisnici mogu:

  • Kupovati preko www.franela.hr
  • Vidjeti status narudžbi
  • Pogledati povijest narudžbi
  • Spremiti proizvode za usporedbu
  • Dodavati u listu želja
  • Skupljati bodove
  • Ostvariti  popuste na osnovi kupovina
  • Jednostavnija i brža kupovina jer ne unosi osnovne podatke

Ne registrirani korisnici (GOST) mogu:

  • Kupovati preko www.franela.hr 
  • Pregledavati ponude
  • Informirati se o proizvodima i uslugama
  • Prilikom svake kupnje moraju unositi osobne podatke

IZGUBLJENA LOZINKA

Ako ste izgubili lozinku pošaljite e-mail na našu adresu [email protected]
Vrlo rado ćemo Vam poslati novu lozinku.

6. Proizvod

  • Informacije o proizvodima na www.franela.hr nalaze se kraj svakog proizvoda. Svi podatci deklaracija, sastav, upute i slike preuzete su od dobavljača. Fotografije proizvoda su samo ilustrativne prirode, te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati stvarnim proizvodima. S obzirom na mogućnost individualnog podešavanja monitora, te razlike u percepciji boje od strane ljudskog oka i slično ne možemo jamčiti potpunu suglasnost boja naših proizvoda s bojama kako ih korisnici vide na zaslonu svog monitora.
  • Prijeupotrebe ili korištenja proizvoda molimo Vas da detaljno proučite i pročitate način upotrebe i korištenja na proizvodu.
  • Proizvodi na www.franela.hr imaju na jasan i čitljiv način prikazan opis proizvoda, cijene i karakteristike proizvoda. Iz tehničkih razloga na www.franela.hr ponekad ima nepravilnosti u radu, nemogućnosti točnog prikaza, greške zbog Internet veze i neke druge tehničke nepravilnosti te zbog toga Kupac neće moći  imati točne informacije o Proizvodu. U ovom slučaju Prodavatelj ima pravo jednostrano raskinuti ugovor.
  • Kupcu će biti dostavljeni Jamstveni list uz kupnju Proizvoda ako Proizvod podliježe garanciji i servisnim uvjetima. Kupac svoja prava može ostvariti samo uz predočenje jamstvenog lista i računa.

7. Narudžba

  • Proizvodi se naručuju elektroničkim putem. Na e-mail kojim ste se prijavili kao Kupac i registrirali se ili kao neregistrirani (gost) dobiti ćete potvrdu da je narudžba zaprimljena od strane Franela d.o.o. 
  • Ako ne dobijete ovakvu poruku, molimo Vas da provjerite da li se artikli i dalje nalaze u Vašoj košarici nakon prijave na stranicu  www.franela.hr i niste završili proces narudžbe do kraja te Vas molimo da proces naručivanja sprovedete do zadnjeg koraka. Ako upišete pogrešnu e-mail adresu kod narudžbe nećemo Vam moći  poslati Vam podatke od vaše narudžbe sa www.franela.hr i nećete znati da li ste napravili ili niste napravili narudžbu. Molimo Vas da upišete točnu e-mail adresu.
  • Prodavatelj se obvezuje  isporučiti sve naručene proizvode koje u trenutku isporuke ima na zalihama prodavaonice na adresu Kupca.
  • U slučaju da naručenog artikla nema nećemo moći isporučiti bilo koji od naručenih proizvoda ili da narudžbu nije moguće provesti radi drugih razloga, Prodavatelj će kontaktirati Kupca i obavijestiti da proizvod trenutno nije raspoloživ. Prodavatelj će Kupca obavijestiti telefonski ili e-mailom po pitanju zamjenskog proizvoda ili otkazivanja naručenog proizvoda.
  • Prodavatelj  potvrđene narudžbe smatra neopozivima.
  • Prodavatelj može narudžbu odbaciti odnosno ne isporučiti robu ako ustanovi da je došlo do zloupotrebe www.franela.hr ili utvrdi da su podaci na narudžbi nepotpuni odnosno netočni.
  • Prilikom naručivanja robe Kupac potvrđuje da je bio upoznat s općim uvjetima i da je posebno bio upozoren na opće uvjete. Kupac ne može zahtijevati isporuku narudžbe.
  • Korisnik kod kupnje Proizvoda prije konačne akcije KUPI i NARUČI ima mogućnost pregleda košarice te dodati, izmijeniti ili ukloniti proizvode. Zadnji korak je akcija NARUČI i nakon toga upisuje se podatci za dostavu.
  • U zadnjem koraku Kupac prije slanja narudžbe prihvaća i potvrđuje da je upoznat s Uvjetima korištenja i Pravilima privatnosti. Ako ne prihvati i ne potvrdi Pravila o privatnosti i Uvjete korištenja narudžbu nije moguće napraviti do kraja i za pokušaj narudžbe, neuspjeh narudžbe Kupac neće biti obaviješten.
  • Kupac prije zadnjeg koraka pregledava košaricu i upisuje svoje podatke za dostavu. Nakon prihvaćanja narudžbe od Kupca, Kupac zadnjim korakom potvrđuje narudžbu. Zatim Prodavatelj šalje potvrdu narudžbe na e-mail od Kupca. Potvrda sadrži sve podatke o proizvodima, cijeni i ukupnoj svoti, broj narudžbe i adresa dostave.

OBRADA NARUDŽBI

  • Minimalni iznos za slanje paketa je 150,00 kn bez uračunate dostave.
  • Narudžbe se obrađuju od ponedjeljka do petka tijekom uobičajenog radnog vremena. Narudžbe pristigle vikendom, praznikom, neradnim danom i u petak poslije 10.00 sati obradit će se prvi sljedeći radni dan.
  • U slučaju da Kupljeni proizvod Prodavatelj ne može isporučiti u navedenom roku, o tome će obavijestiti Kupca radi dogovora o novom roku isporuke. U ovom slučaju Kupac ima pravo i na raskid Ugovora
  • Nakon obrade Vaše narudžbe paket šaljemo dostavnom službom GLS
  • Gls šalje obavijest Kupcu o statusu paketa porukom na broj mobitela i na e-mail Kupca te na sami dan dostave Kupac prima porukom točan termin isporuke i kontakt broj dostavljača koji je zadužen za isporuku paketa.

8. Dostava - Otprema robe

  • Tvrtka Franela d.o.o. putem www.franela.hr  omogućuje kupnju cjelokupnog asortimana robe koji se nalazi u ponudi te dostavlja Proizvode pojedinom Kupcu, a prema adresi dostavljenoj od strane Kupca u podatcima prilikom narudžbe.
  • Dostavu je moguće izvršiti na teritoriju Republike Hrvatske i zemalja članica EU. Pošiljke pažljivo pakiramo kako bi se spriječilo oštećenje za vrijeme prijevoza te da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne može oštetiti. Otprema robe vrši se svakodnevno za narudžbe pristigle do 10.00 sati.
  • Kupac može pratiti status pošiljke putem linka: https://gls-group.eu/HR/hr/praćenje-pošiljke

Kupcu šaljemo na e-mail informacije:

  • broj pošiljke
  • kontakt dostavne službe od Gls-a broj telefona i e-mail
  • link za praćenje statusa poslanog paketa

TROŠAK DOSTAVE

  • Troškove dostave snosi Kupac. Dostava se vrši na području Republike Hrvatske i zemlje Eu.
  • Cijena dostave paketa ovisi o mjestu i težini. Točna informacija za cijenu dostave bit će prikazana u zadnjem koraku košarice  nakon ispunjavanja potrebnih podataka za dostavu.
  • Cijena dostave i raspored dostave iz navedenog cjenika na www.franela.hr može odstupati od navedene cijene u cjeniku transporta. Važeća je ona cijene dostave koju dobijete u zadnjem koraku u košarici, osim za električne uređaje, opremu i namještaj. Prije prihvata narudžbe možete odustati od narudžbe ako se ne slažete s cijenom dostave.
  • Cijenu dostave za uređaje i opremu šaljemo naknadno nakon primitka narudžbe. Cijena dostave za električne uređaje, namještaj i opremu koja je prikazana u košarici na www.franela.hr nije konačna. Zbog specifičnih karakteristika – veličina i težina pošiljke dostava nije uračunata na www.franela.hr. Prodavatelj nakon primitka narudžbe za električne uređaje, opremu i namještaj obavijestit će Kupca pismenim putem o konačnom trošku prijevoza. Kupac odgovara pismenim putem Prodavatelju ako prihvaća trošak za opremu i uređaje te namještaj. 
  • Cijena dostave na otoke i manje naseljene mjesta šaljemo dodatno nakon poslane narudžbe. Za narudžbe Kupaca koje šaljemo na manje naseljena mjesta i otoke  poslati ćemo dodatnu cijenu. U procesu narudžbe vidljiva je samo osnovna cijena.

TROŠAK DOSTAVE U ZEMLJE EU

Zemlje Eu plaćanje: transakcija ili kartično plaćanje, osim Slovenije otkupnina

Cijene za zemlje EU su bez PDV-a

Država

Zona

< 2 kg

< 3 kg

< 5 kg

< 10 kg

< 15 kg

< 20 kg

< 25 kg

< 30 kg

< 40 kg

Vrijeme

otkupnina

(HRK/ paket)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

tranzita

 

Andora***

V.

483,77

556,64

569,32

593,51

660,79

762,92

875,08

988,54

1197,74

`6-7

 

Austrija

I.

47,10

73,98

75,23

80,11

88,70

94,71

102,44

108,78

150,55

`3-4

 

Belgija

II.

45,56

92,10

92,82

97,26

105,42

111,22

118,73

124,75

170,72

`4-5

 

BIH*

II.

319,12

319,44

320,17

322,13

324,24

326,58

335,05

355,15

375,25

`5-7

 

Bugarska

III.

45,02

91,46

92,17

97,80

104,34

110,25

118,41

120,76

160,37

`5-6

 

Cipar**

V.

171,89

244,43

279,88

534,71

755,50

976,31

1197,10

1417,91

1882,24

`5-6

 

Crna Gora*

II.

319,12

319,44

320,17

322,13

324,24

326,58

335,05

355,15

375,25

`4-5

 

Češka

I.

40,71

59,63

60,34

64,57

69,49

74,43

79,36

84,29

116,68

`3-4

 

Danska**

III.

46,32

90,38

91,09

95,64

104,45

110,46

118,41

124,86

172,56

`5-6

 

Estonija

IV.

61,96

113,36

114,82

121,21

127,53

133,87

140,20

146,54

230,38

`4-5

 

Finska

IV.

85,37

158,56

160,02

166,30

172,52

178,75

184,97

191,53

347,00

`6-7

 

Francuska

IV.

65,30

81,53

82,57

86,58

93,23

98,17

104,38

109,65

182,05

`5-6

 

Gibraltar*

V.

479,99

534,09

546,77

570,96

638,24

740,38

852,53

966,00

1175,20

`6-7

 

Grčka

IV.

76,31

160,61

161,32

196,40

232,18

267,97

303,75

339,54

439,24

`6-7

 

Irska

III.

103,39

172,01

173,07

183,47

193,54

194,40

198,23

203,40

275,01

`5-6

 

Italija

III.

64,87

118,86

119,89

123,91

130,55

135,49

141,71

146,97

219,38

`3-5

 

Kosovo*

II.

319,12

319,44

320,17

322,13

324,24

326,58

335,05

355,15

375,25

`5-7

 

Latvija

IV.

57,97

108,61

109,32

112,58

116,31

119,74

125,31

130,90

180,11

`4-5

 

Lichtenstein***

II.

53,22

100,41

102,09

109,77

117,07

124,49

131,79

139,10

251,85

`3-4

 

Litva

IV.

53,00

96,74

97,45

102,33

108,98

114,02

119,06

124,10

197,37

`4-5

 

Luksemburg***

II.

49,88

89,62

90,33

95,32

104,99

111,44

120,14

127,02

171,80

`4-5

 

Mađarska

I.

44,77

52,67

54,40

56,13

59,57

63,02

69,92

79,03

88,13

`1-2

 

Makedonija*

II.

319,12

319,44

320,17

322,13

324,24

326,58

335,05

355,15

375,25

`5-7

 

Malta

V.

145,13

202,36

226,16

366,31

494,87

612,65

741,20

858,98

1117,26

`5-6

 

Monako***

V.

63,90

111,85

112,88

116,89

123,54

128,48

134,70

139,96

212,37

`3-4

 

Nizozemska

II.

46,21

87,68

88,39

92,94

101,75

107,88

115,82

122,27

169,86

`4-5

 

Norveška*

V.

150,20

213,79

220,87

227,25

234,34

241,43

246,89

253,99

276,02

`5-7

 

Njemačka

II.

42,22

77,43

78,68

83,45

92,47

98,92

102,33

109,97

188,31

`3-4

 

Poljska

II.

40,71

72,69

73,40

75,79

79,31

82,42

85,83

89,04

123,80

`3-4

 

Portugal

V.

54,51

133,10

133,81

140,84

148,57

150,92

164,04

166,39

209,99

`5-6

 

Rumunjska

III.

48,47

69,56

70,27

75,68

81,79

87,38

95,11

97,46

130,27

`3-4

 

San Marino***

V.

60,12

99,66

100,69

104,70

111,35

116,29

122,51

127,77

200,18

`3-4

 

Slovačka

I.

47,10

60,42

61,13

62,77

65,83

68,18

76,55

78,90

111,28

`3-4

 

Slovenija

I.

43,40

56,72

57,43

59,07

61,40

63,75

66,09

68,44

74,28

`1-2

9,90

Srbija*

II.

319,12

319,44

320,17

322,13

324,24

326,58

335,05

355,15

375,25

`4-5

 

Španjolska**

V.

65,63

143,46

144,81

150,44

156,12

161,82

167,49

173,08

248,18

`5-6

 

Švedska

IV.

70,37

128,57

129,71

134,69

143,61

149,73

157,79

164,13

257,57

`4-6

 

Švicarska*

II.

53,22

100,41

102,09

109,77

117,07

124,49

131,79

139,10

251,85

`3-4

 

Turska*

IV.

290,45

349,83

427,46

890,61

1277,53

1664,48

2051,40

2438,34

3224,16

`5-6

 

Vatikan*

V.

64,87

118,86

119,89

123,91

130,55

135,49

141,71

146,97

219,38

`3-4

 

Velika Britanija**

III.

62,60

137,63

138,77

143,32

150,94

156,42

163,50

169,30

251,10

`5-6

 

9. Plaćanje i kupovina

Plaćanje odabranih artikala na www.franela.hr  moguće je izvršiti :

1. Plaćanje prilikom preuzimanja (pouzećem) djelatniku GLS – a ( samo područje Hrvatske)

Pošiljku plaćate  pri prijemu kuriru Gls-a prilikom preuzimanja. Molim da pripremite točan iznos. Slanje paketa i plaćanje pouzećem  nije moguće kupcu koji imaju kod nas status odbijenih ili nepreuzetih paketa iz opravdanog ili neopravdanog razloga, te kupcu  nećemo slati obavijest da paket ne šaljemo.

2. Plaćanje online kartičnim plaćanjem :

  • Maestro
  • Maestro na rate (za Maestro kartice PBZ banke)
  • MasterCard
  • Visa
  • Visa na rate (za Visa kartice PBZ banke)
  • PBZC Premium Visa
  • PBZC Premium Visa na rate

Plaćanje i autorizacija kreditnih kartica odvija se putem WSPAY  servisa. Plaćanje putem kreditnih ili debitnih kartica smatra se izvršenim u trenutku primitka autorizacije od strane izdavatelja kartice. Prije slanja paketa autorizirat ćemo cjelokupni iznos. Kod naše autorizacije ne možemo mijenjati iznose na manji ili na veći iznos, već točno isti iznos kao i na narudžbi. U slučaju narudžbe s načinom plaćanja kartičnim plaćanjem Vama se ni skidaju sredstva s računa dok ne autoriziramo. Kada smo sigurni da imamo sve artikle na raspolaganju tek tada Vam autoriziramo transakciju.

  • Ako niste uspjeli izvršiti plaćanje putem kartice može biti više razloga:
  • Predugo čekanje na potvrdu od strane banke zbog spore Internet veze
  • Prekid Internet veze
  • Pogrešan upis troznamenkastog broja na poleđini kartice

Unos i prijenos osobnih podataka

  • Unos i prijenos osobnih podataka i podataka o broju kreditne kartice zaštićen je SSL protokolom 256-bitne enkripcije koju osigurava SSL certifikat izdan od GeoTrust Global CA. Autorizacija i naplata kreditnih kartica radi se korištenjem sustava WSpay™ za autorizaciju i naplatu kartica u realnom vremenu.
  • Kartične podatke (broj kartice, valjanost kartice, kontrolni broj) Prodavatelj ne sprema te podatke. U procesu naplate vidljivo je samo prvih 6 i 4 zadnje znamenke broj kartice, a ostali brojevi ne vide se. U slučaju neuspjeha naplate ili vraćanjem na prethodni korak gdje ste upisali podatke od kartice iste nije moguće vidjeti jer ih ne spremamo te  podatke treba ponovo upisivati.

Upute za upisivanje podataka s kartice

  1. Broj kartice upisati broj s kartice kao niz znamenki bez razmaka,
  2. Valjanost kartice – expiration date. Valjanost je na samoj kartici zapisana u formatu MM YY (mjesec/godina) i nalazi se na prednjem dijelu kartice
  3. Kontrolni broj je troznamenkasti ili četveroznamenkasti broj otisnut na poleđini kartice koji fizičkog posjedovanja kartice u trenutku kupnje i smanjuje mogućnost zloupotrebe i koji se ne pohranjuje na magnetskoj traci kartice niti se pojavljuje na računima i potvrdama trgovaca

Ovisno o vrsti kartice postoje troznamenkaste i četveroznamenkasti brojevi koje je potrebno upisati prilikom plaćanja karticom:

  • MasterCard – tri znamenke
  • Maestro – neke kartice nemaju, a neke imaju kontrolni broj od tri znamenke
  • Visa – tri znamenke Troznamenkasti kontrolni broj otisnut je na poleđini kartice u prostoru za potpis kao zadnja desna grupa znamenki (slika 1).
  • Za MasterCard, Maestro (ako postoji) i Visa kartice upisuje se troznamenkasti kontrolni broj otisnut na poleđini kartice u potpisnom polju (posljednja grupa od 3 znamenke).

Položaj kontrolnog broja ovisi o kartici. Za izabranu karticu unesite odgovarajući kontrolni broj prema sljedećim uputama.

Prilikom plaćanja MasterCard, Maestro ili Visa karticama potrebno je upisati troznamenkasti broj (posljednja desna grupa od 3 znamenke) koji je otisnut na poleđini kartice u potpisnom polju. Ako na Maestro kartici nije otisnut kontrolni broj, njegov upis nije obvezan.

Slika 1.

       4. Ime i prezime nosioca kartice - Upisuje se točno kao na kartici – bez hrvatskih dijakritičkih znakova ČĆŽŠĐ.

3. Transakcijski račun: virmanom, općom uplatnicom, internet bankarstvom na žiro račun

  • Nakon izvršene narudžbe na Vaš e-mail primit ćete automatski potvrdu narudžbe s podatcima za plaćanje a to je broj računa i poziv na broj. Narudžbe napravljene s načinom plaćanja transakcija šaljemo nakon vidljive uplate na naš žiro račun, zbog toga je potrebno uplatiti čim prije. Kod uplate poziv na broj je obavezan.
  • Molimo Vas da upišete točan poziv na broj. Pomoću poziva na broj povezujemo Vašu narudžbu s uplatom.
  • Ako niste dobili podatke za plaćanje znači da niste dobili ni potvrdu narudžbe na e-mail jer ista nije završena ili je upisana pogrešna e-maila adresa.

PODATCI ZA PLAĆANJE

Vlasnik računa: FRANELA d.o.o. Riva 6, 51 000 Rijeka ( Hrvatska)
Ime banke: Privredna banka Zagreb d.d.
IBAN (broj računa): HR41 2340 0091 1106 1699 6
SWIFT CODE: PBZGHR2X

Poziv na broj: upisati broj narudžbe
Poslati potvrdu uplate na e-mail: [email protected]

PLAĆANJE ZA KUPCE NA PODRUČJU HRVATSKE:

FIZIČKE OSOBE : PDV je uračunat u cijenu
PRAVNE OSOBE HRVATSKA: PDV je uračunat u cijeni. Narudžba je poslana korištenjem HRK

PLAĆANJE ZA KUPCE IZVAN HRVATSKE NA PODRUČJU EU:

FIZIČKE OSOBE EU : PDV je uračunat u cijenu
PRAVNE OSOBE EU: Ako ste u sustavu poreza treba uplatiti iznos s narudžbe bez poreza. Poslati na e-mail potvrdu uplate, VAT BROJ  iz VIES BAZE https://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/?locale=hr  te podatke o tvrtki zbog izdavanja računa.

Ako niste u sustavu poreza treba uplatiti puni iznos s narudžbe. Poslati na e-mail [email protected]  potvrdu uplate, VAT BROJ iz VIES BAZE  i podatke tvrtke za izdavanje računa

10. Isporuka

Termini i vrijeme isporuke

  • Narudžbe zaprimljene do 10.00 obrađujemo i šaljemo isti dan, narudžbe poslije 10.00 sati šaljemo drugi radni dan. Prodavatelj ne odgovara za kašnjenja u dostavi, zbog vremenskih nepogoda ili bilo kojeg drugog razloga od strane dostavne službe.
  • Vrijeme isporuke paketa računa se od dana obrade ovisno od primitka narudžbe, ne od dana narudžbe paketa. Narudžbe s odabranim načinom plaćanja na žiro račun obrađuju se od trenutka vidljive uplate na žiro račun i od tog trenutka se računa rok isporuke, a ne od dana narudžbe.
  • Rok isporuke je  1-3 radna dana od dana narudžbe za veća mjesta otprilike 24-48 sati. Dostavna služba ne dostavlja pakete vikendom, neradnim danima i praznicima. Isporuka paketa Kupcu obavlja se isključivo radnim danom od ponedjeljka do petka od 08:00-16:00 sati.
  • Rok isporuke ovisi o mjestu isporuke i rasporedu dostave paketa na otoke i dostavi paketa na manja mjesta. Raspored je moguće pogledati na službenoj stranici www.gls.hr . Prema rasporedu Gls isporučuje pakete.
  • Vrijeme dostave nije moguće birati.
  • Kupac je dužan dati točan podatak adrese isporuke paketa na kojoj će moći preuzeti paket u radno vrijeme Gls-a od 08:00 -16:00. Gls ne dostavlja pakete poslije 16.00 sati. U slučaju nemogućnosti preuzimanja paketa Kupac ima mogućnost odgovoriti dostavnoj službi klikom na link iz poruke i dogovoriti novi termin i mjesto preuzimanja paketa ili kontaktirati kurira.
  • Gls šalje dvije SMS poruke i jedan e-mail te poziva Kupca prije isporuke paketa radi dogovora o preuzimanju sa svim informacijama za isporuku paketa.

Isporuka dostavnom službom

  • Dostavu vrši Prodavatelj angažiranjem renomirane dostavne (kurirske) službe GLS-a, a za određena  mjesta koja su slabije naseljena i manje otoke Gls dostavlja pakete u suradnji s Hp-om. Pakete isporučujemo na adresu Kupca. Više o informacijama dostave možete pogledati u zadnjem koraku pri upisu podataka za dostavu klikom na znak i  ili više informacija.

Isporuka osobno preuzimanje

  • Nakon vidljive uplate na  žiro račun Prodavatelja šaljemo obavijest  Kupcu na e-mail da je paket spreman za isporuku. Preuzimanje paketa moguće je u dućanu u radno vrijeme od ponedjeljka do petka od 09:00 -16.00 i subotu od 09:00 -15:00 sati

Popis poštanskih brojeva na kojima je dostava unutar 3-4 radna dana – preko granice BiH i posebno se obračunava naknada isporuke robe:

  • POPIS POŠTANSKIH BROJEVA ZA KOJE SE OBRAČUNAVA DPV NAKNADA (LIST OF ZIP CODES FOR WHICH DPV FEE APPLIES)

20000 20232 20247 20273 20205 20233 20248 20274 20207 20234 20250 20275 20210 20235 20260 20213 20236 20263 20215 20240 20264 20216 20242 20267 20217 20243 20269 20218 20244 20270 20230 20245 20271 20231 20246 2027

Raspored dostave na otoke

 

Ponedjeljak

Utorak

Srijeda

Četvrtak

Petak

Subota

Nedjelja

 

Krk

x

x

x

x

x

 

 

 

Cres

x

x

x

x

x

 

 

 

Lošinj

x

x

x

x

x

 

 

 

Rab

x

x

x

x

x

 

 

 

Murter

x

x

x

x

x

 

 

 

Korčula

x

x

x

x

x

 

 

 

Pelješac

x

x

x

x

x

 

 

 

Vir

x

x

x

x

x

 

 

 

Pag

x

x

x

x

x

 

 

 

Hvar

x

x

x

x

x

 

 

 

Brač

x

x

x

x

x

 

 

 

Vis

x

 

x

 

 

 

 

 

Pašman

x

 

 

x

 

 

 

 

Ugljan

x

 

 

x

 

 

 

 

Raspored dostave na otoke i manja naseljena mjesta u suradnji s Hp-om i isporuka robe unutar 48-168 sati

Za ova poštanska mjesta nakon primitka narudžbe poslat ćemo Vam za istu narudžbu ponudu s uvećanim troškovima dostave. Narudžbu je moguće uplatiti samo na žiro račun ili on putem www.franela.hr kartičnim plaćanjem. Vašu narudžbu ćemo zaprimiti ali ne i obraditi dok ne primimo novac na naš račun ili potvrdu uplate.

Za ovu dostavu nema usluge obavještavanja stranke putem SMS-a i e-mail o terminu dostave paketa.

mjesto

broj pošte

mjesto

broj pošte

mjesto

broj pošte

Babine Kuće

20226

Molat

23292

Soline

23287

Babino Polje

20225

Nečujam

21432

Soline

20226

Blato

20225

Njivice

20226

Srednje Selo

21430

Božava

23286

Okuklje

20224

Stomorska

21432

Brbinj

23285

Olib

23296

Suđurađ

20223

Brgulje

23292

Pasadur

20290

Susak

51561

Donje Selo

21430

Polače

20226

Sušac

20290

Dragove

23286

Polje

23287

Šipanjska Luka

20223

Drvenik Mali

21225

Pomena

20226

Tatinica

20226

Drvenik Veliki

21225

Premuda

23294

Uble

20290

Glavat

20290

Pristanište

20226

Unije

51562

Gornje Selo

21432

Prožura

20224

Veli Iž

23284

Goveđari

20226

Prožurska Luka

20224

Veli Rat

23287

Grohote

21430

Prvić Luka

22233

Velika Loza

20226

Ilovik

51552

Prvić Šepurine

22234

Verunić

23287

Ist

23293

Rava

23283

Zaglav

23281

Kaprije

22235

Rivanj

23291

Zaklopatica

20290

Koločep

20221

Rogač

21430

Zapuntel

23292

Korita

20224

Ropa

20225

Zlarin

22232

Kozarica

20225

Sali

23281

Zverinac

23286

Lastovo

20290

Saplunara

20224

Zverinac

23291

Lopud

20222

Savar

23285

Žirje

22236

Luka

23282

Sestrunj

23291

Žman

23282

Mali Iž

23284

Silba

23295

 

 

Maranovići

20224

Skrivena Luka

20290

 

 

Maslinica

21430

Sobra

20225

 

 

Informacije o stanju pošiljke i kontakti dostavne službe:

  • Nakon obrađene narudžbe i isporučenog paketa dostavnoj službi Gls, Kupac prima obavijest o slanju paketa od Prodavatelja i od dostavne službe.

Prodavatelj šalje obavijest na  e-mail:

  • broj pošiljke
  • kontakt dostavne službe od Gls-a broj telefona i e-mail
  • link za praćenje statusa poslanog paketa

U slučaju problema s isporukom paketa Kupac kontaktira direktno dostavnu službu Gls-a i rješava nastali problem s dostavnom službom.

Radno vrijeme kontakt centra Gls-a je svaki dan od 08:00 – 18:00 sati.

Djelatnik kontakt centra Gls-a može dati informacije samo ako znate broj pošiljke paketa.

Kontakt dostavne službe GLS

E- mail kontakt Gls-a: [email protected]

Tel. kontakt Gls-a: +385 1 2042 672

U slučaju kada Kupac želi provjeriti gdje se nalazi paket, tada sve informacije može pogledati na linku  https://gls-group.eu/HR/hr/pracenje-posiljke

  • Dostavna služba Gls  obavještava Kupca na e-mail,  porukom jedan dan prije, porukom na dan dostave i porukom drugi dan te   šalje broj pošiljke i informacije o terminima isporuke paketa.
  • Pakete koje dostavlja GLS u suradnji s Hp-om nema mogućnost dodatne usluge poziva i SMS-a prije dostave. Molim pogledajte u tekstu popis mjesta koja dostavlja Hrvatska Pošta te uvjete i cijene isporuke.

Točnost podataka

  • Kupac odgovara za točnost podataka navedeno na narudžbi.
  • Kupac koji nema potpuno adresu na ulaznim vratima, nepotpunu adresu, netočnu adresu ili dio adrese napisana na vratima kurir neće moći  ispostaviti paket. Kurir ispostavlja paket na adresu koja se nalazi na ulaznim vratima Kupca i koja je ista kao u narudžbi. Ako nema podataka adrese na ulaznim vratima kurir paket vraća na skladište i ostavlja obavijest o pokušaju dostave.
  • Podatci za dostavu paketa Kupcu moraju biti potpuni i istovjetni kao na narudžbi.
  • Kupac je dužan ostaviti točne podatke u narudžbi  e-mail adresu i broj mobitela.
  • Ako su podatci pogrešni na narudžbi i primijetite nakon što ste poslali narudžbu možete  javiti na [email protected] izmjenu podataka. Za netočne podatke snosite odgovornost rizika da Vam paket neće biti isporučen.
  • Ako je navedena kriva adresa i nepoznata, dostavna služba će Vas kontaktirati na mobitel kako biste dogovorili točnu adresu za preuzimanje paketa.
  • Ako Vas ne uspije kontaktirati paket će biti vraćena pošiljatelju.
  •  Naknadno slanje istog paketa ili druge narudžbe neće biti moguće, osim ako uplatite kompletne troškove za slanje prvog paketa i povrat paketa te cjelokupni iznos novog paketa s uključenom poštarinom za novi paket.
  • Kupac je dužan osigurati na svojoj adresi sve vidljive podatke, a to je adresa: ime i prezime, ulica i broj. Ako ovih podataka nema na adresi kod isporuke dostavljač paket vraća na našu adresu, a mi Kupcu šaljemo račun za troškove transporta slanja paketa i povrata paketa. Molimo Vas da osigurate sve vidljive podatke  na lokacijama za isporuku paketa.

Primjer slanja obavijesti GLS službom

  1.  Gls šalje obavijest na dan zaprimanja paketa, obično je jedan dan prije isporuke:
  • Broj paketa:_________
  • Iznos pouzeća:________
  • Link za praćenje pošiljke : https://dm.mygls.hr
  • Lozinku: ____________

      2.  Gls šalje obavijest na dan isporuke:

  • Broj paketa:___________
  • Iznos pouzeća:____________
  • Dan i okvirno vrijeme isporuke:__________
  • Kontakt broj mobitela kurira:___________

     3. Ako Kupac nije bio na adresi ili se nije javio kuriru, tada kurir vraća paket na skladište Gls-a.   Tada Gls šalje novu obavijest:

  • Isporuka paketa br. ___________  nije uspjela
  • Link za praćenje pošiljke : https://dm.mygls.hr
  • Lozinku: ____________

Kupac ima mogućnost kontaktirati GLS putem linka i ostaviti poruku ili nazvati kurira na broj mobitela u poruci. Nema mogućnost odgovoriti porukom na mobitel Gls-u već putem linka: https://dm.mygls.hr i dogovoriti novi termin

     4.  Gls šalje obavijest na drugi dan isporuke:

  • Broj paketa:___________
  • Iznos pouzeća:____________
  • Dan i okvirno vrijeme isporuke:_____________
  • Kontakt broj mobitela kurira:_______________

     5.  Ako Kupac nije bio na adresi ili se nije javio kuriru, tada kurir vraća paket na skladište Gls-a i paket više nije moguće podignuti jer je u procesu povrata.

Tada Gls šalje novu obavijest:

  • Isporuka paketa br.:____________ nije uspjela
  • Link za praćenje pošiljke : https://dm.mygls.hr
  • Lozinku: ____________

Kupac je dužan kontaktirati Gls  za sve bitne informacije za preuzimanje paketa na broj mobitela ili putem linka: https://dm.mygls.hr  od prvog dana primitka obavijesti ako neće moći preuzeti paket na  navedenima terminima u obavijestima.

Gls  vraća  paket na adresu pošiljatelja nakon bezuspješne isporuke, te poslanih tri SMS poruka i jedna e-mail poruka.

Ne odgovarati na poruke GLS-a  jer su poruke automatske.

Odbijanje preuzimanje paketa od Kupca:

  • U slučaju ne preuzimanja paketa od strane Kupca iz opravdanog ili neopravdanog razloga a napravljena je narudžba putem www.franela.hr imamo pravo zahtijevati nadoknadu troška odlazne i povratne dostave te manipulativnih troškova.
  • Na Vašu adresu ne šaljemo ponovo paket ako napravite novu narudžbu bez obzira da li prijašnji paket niste preuzeli iz opravdanih ili neopravdanih razloga
  • Ako ponovo napravite narudžbu i izvršite uplatu na naš račun a kao naš Kupac u bilo kojem trenutku niste preuzeli paket napravit ćemo automatski povrat novca.
  • U slučaju ako ste u bližoj ili daljnjoj prošlosti napravili narudžbu na www.franela.hr  i niste preuzeli paket  Franela d.o.o. neće poslati paket za bilo koju novu narudžbu koja ima veze s Vašim podatcima iz narudžbe, također nećemo poslati obavijest da ne šaljemo paket.
  • Prodavatelj nije dužan davati informacije i objašnjenja kupcu koji u prošlosti nije preuzeo naručeni paket. 
  • Ako Kupac nije na adresi kod prvog pokušaja dostave, dostavna služba će dostaviti paket drugi dan. Ako drugi dan Kupac nije na adresi tada će paket vratiti na adresu Prodavatelja i smatramo da niste htjeli preuzeti paket. Prije isporuke dostavljač je poslao obavijesti porukom, e-mail i zvao.
  • Kupac slanjem narudžbi na www.franela.hr potvrđuje da će biti dostupan na broj mobitela koji je ostavio za kontakt u procesu narudžbe u svrhu kontaktiranja od strane dostavne službe zbog isporuke paketa.
  • Prije slanja konačne narudžbe pročitali ste i prihvatili uvjete kupovine. Narudžbu nije moguće napraviti ako niste prihvatili uvjete kupovine u kojima su navedeni uvjeti dostava i isporuka paketa te ste suglasni sa svim Uvjetima korištenja.

NAPOMENA: U slučaju da Kupac naruči robu i odbije ju primiti bez adekvatnog razloga, FRANELA d.o.o. može tražiti od Kupca nadoknadu poštanskih i vlastitih manipulativnih troškova.

Odbijanje slanja paketa od pošiljatelja www.franela.hr :

Franela d.o.o. ima pravo odbiti narudžbu i ne poslati paket iz slijedećih razloga:

  • Korisniku koji nije preuzeo jednom narudžbu od pošiljaoca tvrtke FRANELA d.o.o.
  • Korisnik dostavlja pogrešne podatke (nepotpuni podatci, netočna adresa, nepostojeća adresa, netočan poštanski broj i mjesto, nema kontakt mobitela, nedostupan broj mobitela i slično) te Prodavatelj sumnja u istinitost podataka
  • Korisnik želi zlouporabiti www.franela.hr i napraviti štetu tvrtki Franela d.o.o. bez posebnog razloga, te Prodavatelj sumnja u dobru namjeru Korisnika
  • U slučaju kad nemamo na zalihi i nećemo imati u narednom razdoblju duže od 14 dana. U ovom slučaju obavještavamo stranku na e-mail.

Isporuka paketa Kupcu i primitak paketa od dostavne službe:

  • Dostavna služba isporučuje Kupcu paket pri čemu Kupac potpisuje primitak pošiljke. Primitkom pošiljke Kupac zaprima Proizvod i  prateću dokumentaciju račun te potvrdu o primitku pošiljke od dostavljača.

Primitak paketa kad nema vidljivih oštećenja:

  • Ako na kutiji nema vidljivih oštećenja Kupac preuzima paket i svojim potpisom potvrđuje primitak paketa. Nakon potpisa dostavne liste prema Zakonu o obveznim odnosima, smatra se da je Kupac preuzeo ispravan i neoštećen paket i nema pravo naknadne reklamacije paketa točnije, sadržaja paketa. Dostavna služba nakon isporuke paketa i ovjerenog dokumenta dostavne liste od strane Kupca oslobađa se bilo kakve naknadne odgovornosti.

Primitak paketa s oštećenom kutijom:

  • Ako Kupac primijeti eventualna oštećena na kutiji nije dužan preuzeti paket. Prilikom preuzimanja dostavljenog proizvoda, Kupac je dužan pregledati isporučeni proizvod i u slučaju vidljivog oštećenja ima pravo odbiti preuzimanje istog te tražiti isporuku neoštećenog proizvoda.
  • Kupac može preuzeti paket i ako je kutija oštećena npr: udarena, nagnječena, mokra, ima rupu ili bilo koji drugi nedostatak može preuzeti paket ali mora napraviti ZAPISNIK O OŠTEĆENJU PAKETA. Točnije, kurir GLS-a ili Hp-a dužan je upozoriti Kupca i napraviti zajednički ZAPISNIK O OŠTEĆENJU PAKETA. Kupac može provjeriti sadržaj kutije i ako je u redu nije potrebno potraživanje štete.
  • Ako Kupac utvrdi štetu dužan je odmah kod primitka napraviti Zapisnik o oštećenju, napisati oštećenja i dati na ovjeru kuriru. Ako ne napravi ZAPISNIK O OŠTEĆENJU PAKETA smatra se da je primio potpuno ispravan paket i nakon toga nema mogućnosti reklamacije, točnije dostavna služba oslobođena je naknadne odgovornosti od potraživanja.
  • Ako Kupac ne napravi Zapisnik o oštećenju odmah kod preuzimanja pakete Franela d.o.o. neće moći potraživati naknadu štete naknadno od dostavne službe.
  • Kupac je dužan kod primitka provjeriti ako je paket oštećen, ako ne provjeri i ne prijavi kuriru oštećenje paketa tada svojim potpisom potvrđuje da je paket primio u potpuno ispravnom stanju te štetu zbog oštećenja paketa neće moći potraživati naknadno niti od dostavne službe niti od pošiljaoca.

Primitak pošiljke

  • Prilikom dostave, uz kupljeni proizvod, Kupac dobiva račun, te potvrdu o primitku pošiljke koju je obvezan potpisati. Potpisom na potvrdi o primitku pošiljke smatra se da je proizvod preuzet bez vanjskih vidljivih oštećenja.

Paketi s isporukom izvan Hrvatske u zemlje EU: raspored dostave i uvjeti isporuke

  • Vašu narudžbu ćemo zaprimiti ali ne i obraditi. Nakon primitka narudžbe poslat ćemo Vam za istu narudžbu ponudu s uvećanim troškovima dostave. Narudžbu je moguće uplatiti samo na žiro račun ili  kartičnim plaćanjem na www.franela.hr  putem Wspay usluge.

11. Cijene

Cijene na www.franela.hr izražene su na dva načina:

  • Maloprodajni kupac – sa Pdv- om
  • Veleprodajni kupac – cijene bez Pdv-a
  • Sve cijene izražene su u Hrvatskoj nacionalnoj valuti, hrvatska kuna (kn) i uključuju PDV. Cijene proizvoda su maloprodajne. Prodavatelj istaknute cijene ažurira dnevno.
  • Prodavatelj je ovlašten mijenjati cijene bez prethodne obavijesti kao što je ovlašten bez prethodne obavijesti mijenjati cijene isključivo za www.franela.hr. Također, Prodavatelj je ovlašten bez prethodne obavijesti u svakom trenutku odrediti popust, dnevne ili tjedne akcije, akcije za pojedini proizvod, grupu proizvoda i/ili za sve proizvode.
  • Neovisno od prethodne točke ovih Općih uvjeta, sva naručena roba bit će isporučena po cijenama koje su vrijedile pri izradi narudžbe. Navedene cijene važeće su samo za prodaju putem Internet prodavaonice www.franela.hr i ne moraju biti jednake cijenama na prodajnim mjestima Franela d.o.o. u Republici Hrvatskoj.

AKCIJE

  • Na svim proizvodima istaknuta je akcijska cijena i redovna cijena. Akcijska cijena vrijedi u određenom periodu. Akcije na www.franela.hr  mogu biti dnevne, tjedne, ovisno o događajima, godišnjicama za jedan proizvod, grupu proizvoda ili za sve proizvode. Akcijske cijene  vrijede samo određeni period. Proizvodi kupljeni po akcijskim cijenama moguće je zamijeniti za neki drugi proizvod. Kod zamjene proizvoda primijenit će se cijena koja je bila u trenutku kupovine, točnije koja je iskazana na računu.

POPUSTI

  • Popusti se odnose na određeni proizvod. Popuste primjenjujemo na određeni proizvod, grupu proizvoda. Popusti se ne zbrajaju.

RASPRODAJA

  • Na rasprodaji se nalaze proizvodi s nižom cijenom. Rasprodaja traje do iscrpljenja zaliha. Nakon toga proizvode više nećemo imati u ponudi. Proizvode na rasprodaji nije moguće vratiti.

KODOVI ZA POPUST

  • Kupac pomoću Koda za popust mogu ostvariti popuste na određene proizvode ili grupe proizvoda. Pravila su jasno istaknuta na web stranici. Kodovi se koriste uvijek u određenom razdoblju i određene proizvode ili grupe proizvoda. Nakon upisa koda kupac može vidjeti konačnu nižu cijenu u zadnjem koraku u narudžbi. Nije moguće zbrajanje Popusta, primjenjuje se onaj najveći.

12. Povrat/reklamacija robe i jednostrani raskid ugovora

Povrat paketa:

  • Povrat paketa potrebno je poslati na adresu navedenu na računu na vlastiti trošak. Kupac snosi trošak primitka i povrata paketa, vraćamo samo novac za proizvode ne i za troškove slanja paketa kupcu i povrata paketa. Proizvodi se moraju vratiti u roku 14 dana od primitka. Bez obrazloženja možete vratiti paket. Povrat paketa nećemo moći uvažiti  ako je korišten, razbijen ili nema original ambalažu.
  • Proizvode treba dostaviti na adresu pošiljatelja. Proizvodi koji su kupljeni kao bilo koji set (4+1, mix proizvoda u jednom setu) nije moguće vratiti ako je korišten jedan ili više proizvoda.
  • Povrat paketa potrebno je vratiti na adresu navedenu na računu. U paketu obavezno uz ispravnu robu poslati  original račun, broj tekućeg ili žiro računa za povrat novca.
  • Ako želite vratiti paket ili otkazati potrebno je kontaktirati službu za korisnike na  [email protected]

JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA I POVRAT

  • Imate primjedbe i reklamacije na isporučene proizvode molimo Vas da reklamacije i primjedbe pošaljete usmenim ili pismenim putem našoj službi za korisnike:

Za rješavanje reklamacije potreban nam je:

  • broj narudžbe
  • datum narudžbe
  • ime i prezime naručioca.

Ako ne uspijemo riješiti reklamaciju dogovorom potrebno je ispuniti obrazac za JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA.

  • Kupac ima pravo, ne navodeći za to razlog raskinuti Ugovor o kupoprodaji u roku od 14 radnih dana računajući od dana preuzimanja proizvoda bez navođenja razloga.  Kupac dostavlja pisanu obavijest o jednostranom raskidu ugovora  Prodavatelju, na adresu sjedišta istog.
  • U slučaju iz prethodne točke, Kupac se obvezuje vratiti isporučeni proizvod Prodavatelju o svom trošku, na adresu sjedišta Prodavatelja.
  • Kupac nema pravo na raskid Ugovora u slučajevima propisanim člankom 49. Zakona o zaštiti potrošača.
  • Kupac ima pravo na povrat proizvoda, na teret Prodavatelja u slučaju:
  • isporuka robe koja nije naručena
  • isporuka robe kojoj je istekao rok trajanja
  • isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja
  • Kupac je, u svim slučajevima kada vrši povrat proizvoda po bilo kojoj osnovi, proizvod koji vraća Prodavatelju dužan vratiti:
  • u originalnoj ambalaži kompletan sa svim pripadajućim dijelovima
  • pripadajući račun
  • ispunjen obrazac za jednostrani raskid ugovora (obrazac za raskid ugovora možete preuzeti ovdje)
  • Pravo na povrat odnosno reklamaciju kupac gubi u slučajevima neovlaštene dorade proizvoda ili zahvata na proizvodu od strane treće neovlaštene osobe.
  • Proizvode kupljene na www.franela.hr s pripadajućom dokumentacijom potrebno je poslati na adresu najkasnije u roku od 14 dana od dana preuzimanja proizvoda u posjed:

FRANELA d.o.o.
Riva 6
51000 Rijeka

  • Kupac da bi ostvario pravo na jednostrani raskid Ugovora, obavezan je obavijestiti Prodavatelja pismenim putem, nedvosmislenom izjavom, popunjavanjem obrasca za raskid ugovora. Obrazac je moguće preuzeti ovdje.
  • Troškove povrata robe snosi kupac. Pošiljku s pouzećem Prodavatelj neće prihvatiti.
  • Po primitku pošiljke na našu adresu i ako zadovoljava svim uvjetima te ima potrebnu dokumentaciju u dogovoru s kupcem dogovaramo povrat novčanih sredstava (ovisi o načinu plaćanja).
  • Ako zaprimljena pošiljka na našu adresu ne zadovoljava svim uvjetima i nema potrebnu dokumentaciju u dogovoru s kupcem dogovaramo nadopunu dokumentacije ili dijela robe. Kupca obavještavamo putem e-mail – pismenim putem.
  • Kupac koji je poslao ispunjen obrazac za jednostrani raskid Ugovora i pošiljka od Kupca zaprimljena na adresi Prodavatelja te pregledana Kupcu će napraviti povrat novca. Povrat novca moguć je za Proizvod, ne i za troškove slanja Proizvoda i troškove slanja povrata Proizvoda na adresu Prodavatelja. Povrat novca izvršit će se na isti način na koji je uplata izvršena.
  • Reklamacije koje se šalju paketnom distribucijom moraju biti propisno zapakirane u kartonsku ambalažu. Sve reklamacije koje su neprikladno zapakirane i kod kojih je došlo do vidljivih mehaničkih oštećenja prilikom transporta vraćaju se pošiljatelju.

13. Oštećena pošiljka i oštećeni proizvod i isporuka pogrešnog proizvoda, manjak proizvoda

Prije preuzimanja paketa od dostavne službe ako je pošiljka oštećena na bilo koji način i ako su oštećeni proizvodi u transportnoj kutiji potrebno je isti dan kod preuzimanja paketa:

  • Obavijestite dostavljača i ukazati na oštećenje
  • Tražiti da se paket vrati pošiljatelju
  • Napraviti zapisnik o oštećenju

Prilikom preuzimanja dostavljenog proizvoda, Kupac je dužan pregledati isporučeni proizvod. U slučaju vidljivog oštećenja ima pravo:

  • Odbiti preuzimanje paketa
  • Ako je paket preuzet potrebno je napisati zapisnik i isti vratiti kurirskoj službi
  • Obavezno kontaktirati Prodavatelja i poslati detalje o oštećenoj pošiljci putem e-mail-a
  • Nakon što smo zaprimili Vaš e-mail i zapisnik o oštećenoj pošiljci poslat ćemo Vam novi proizvod na naš trošak. U slučaju da nas niste obavijestili isti dan po primitku paketa nećemo moći poslati novi proizvod.
  • Paketi koje šaljemo su osigurani od štete. Da bi osiguravajuće društvo nadoknadilo štetu potrebno je poslati isti dan po primitku paketa na e-mail: [email protected] 

Reklamacijski zapisnik

  • Poslati slike oštećenog proizvoda
  • Poslati slike oštećene kutije

Ako Kupac ne pošalje na e-mail Prodavatelja Reklamacijski zapisnik nećemo moći reklamirati dostavnoj službi štetu možemo od osiguravajućeg društva potraživati naknadu štete.

U slučaju kad Kupac primi različit proizvod ili pogrešan proizvod od naručenog ima pravo na: isporuku naručenog proizvoda ili povrat novca u iznosu plaćene cijene proizvoda, dostavu i naknadu troškova povrata proizvoda te je dužan vratiti krivo dostavljeni proizvod. U tom slučaju šaljemo na adresu Kupca dostavnu službu prema dogovoru.

Kupac je dužan u roku 3 radna dana poslati obavijest o pogrešnom proizvodu na e-mail: [email protected]. Po primitku obavijesti na e-mail o oštećenoj pošiljci ili pogrešno isporučenom proizvodu  Prodavatelj šalje novi proizvod na svoj trošak, a za pogrešno poslani proizvod poslat će dostavnu službu po proizvod na svoj trošak.

Kupac je dužan vratiti oštećeni paket na adresu Prodavatelja. Kupac ne snosi troškove za slanje i povrat oštećenog paketa ili pogrešno isporučenog paketa. Prodavatelj šalje na adresu Kupca dostavnu službu po oštećeni paket.

Ako Kupac naknadno utvrdi nedostatak unutar pošiljke, kvantitativni ili kvalitativni manjak tada reklamira Prodavatelju isti dan po primitku pošiljke pismenim putem. Naknadne reklamacije drugi ili treći dan Prodavatelj neće uvažiti.

Kada Kupac utvrdi skrivene nedostatke nakon otvaranja pošiljke ima pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat novca, zamjenu proizvoda, uklanjanja nedostatka ili smanjenje cijene.

14. Povrat oštećenog proizvoda kada je oštećenje primijećeno nakon preuzimanja pošiljke

Prilikom preuzimanja dostavljenog proizvoda, Kupac je dužan pregledati isporučeni proizvod. Ako je nakon preuzimanja paketa i otvaranja proizvoda ustanovljeno da je je proizvod oštećen potrebno je isti dan preuzimanja paketa:

Nakon što smo zaprimili Vaš e-mail i ispunjeni obrazac o oštećenoj pošiljci  ćemo Vas kontaktirati. U slučaju ako imamo na stanju poslati ćemo novi proizvod, ako nemamo izvršiti ćemo povrat novca na račun kupca. 
U slučaju da nas niste obavijestili isti dan po primitku paketa nećemo moći poslati novi proizvod. Naknadne reklamacije drugi ili treći dan Prodavatelj neće uvažiti.

Ako Kupac ne pošalje na e-mail Prodavatelja Reklamacijski zapisnik nećemo moći reklamirati proizvođaču.

U slučaju kad Kupac primi različit proizvod ili pogrešan proizvod od naručenog ima pravo na: isporuku naručenog proizvoda ili povrat novca u iznosu plaćene cijene proizvoda, dostavu i naknadu troškova povrata proizvoda te je dužan vratiti krivo dostavljeni proizvod. 

Kupac je dužan u roku 3 radna dana poslati obavijest o pogrešnom proizvodu na e-mail: [email protected]. Po primitku obavijesti na e-mail o pogrešno isporučenom proizvodu Prodavatelj šalje novi proizvod na svoj trošak, a za pogrešno poslani proizvod poslat će dostavnu službu po proizvod na svoj trošak.

15. Zamjena artikla

  • Ako potrebno zamijeniti artikala, tada se za zamjenu računa ona cijena po kojoj ste platili određeni artikl.
  • Zamjenu artikla nije moguće u slučaju kada je :
  • kozmetički proizvod otvoren
  • oštećena ambalaža
  • U slučaju zamjene Kupac vraća proizvod na adresu Prodavatelja i Prodavatelj šalje Kupcu drugi proizvod. Kupac snosi trošak transporta za zamjenu i slanje novog paketa.
  • Prodavatelj ulaže izraziti napor kako bi sve objavljene informacije o proizvodu bile točne, moguće je da informacije o određenom proizvodu nisu ažurirane ili točne, u tom slučaju će Prodavatelj obavijestiti Kupca koji je podnio narudžbu nakon čega Kupac ima pravo ostati kod svoje narudžbe ili je izmijeniti. Fotografije uz proizvode samo su ilustrativne prirode. 
  • Zamjena artikla zbog različitog prikaza boja na ekranu nije moguća. Ovisno o računalu prikaz boja je različit na što Prodavatelj nema utjecaj. Kupac prihvaća narudžbu iako je svjestan da prikaz boja ne može biti identičan proizvodu.

16. Obavijest o načinu podnošenja prigovora potrošača

Sukladno čl.10.st.2 Zakona o zaštiti potrošača NN 41/14, 110/15, 14/19 obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga i proizvoda mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu:

FRANELA d.o.o.
RIVA 6
51 000 Rijeka

Ili putem e-mail adrese: [email protected]

Odgovor na Vaš prigovor dati ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.

17. Zaštita osobnih podataka

 Izjava o korištenju WSPay-a

  • FRANELA d.o.o. koristi WSPay za online plaćanja.
  • WSPay je siguran sustav za online plaćanje, plaćanje u realnom vremenu, kreditnim i debitnim karticama te drugim načinima plaćanja. WSPay kupcu i trgovcu osiguravaju siguran upis i prijenos upisanih podataka o karticama što potvrđuje i PCI DSS certifikat koji WSPay ima. WSPay koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.
  •  Prodavatelj prikuplja osobne podatke Kupaca samo u mjeri koji su nužni za ispunjenje svoje obveze, za informiranje o novim i akcijskim proizvodima te dostavu promotivnih materijala, unaprjeđenje odnosa s Kupcem te radi provjere drugih podataka neophodnih za online kupovinu.
  • Prodavatelj se obvezuje štiti osobne podatke Kupca u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka te se obvezuje da osobne podatke neće ni na koji način ustupiti trećim osobama bez pristanka Kupca. (osim podataka koji su nužni poslovnim partnerima za izvršavanje dostave kupljenog proizvoda) Od ovog se izuzimaju slučajevi u kojima je Prodavatelj po valjanom nalogu ovlaštenih državnih tijela, u skladu sa zakonom, dužan dostaviti ili dopustiti uvid u osobne podatke Kupca.
  • Kupac ima pravo zatražiti nadopunu, ispravak ili izmjenu netočnih osobnih podataka.
  • Izjava o zaštiti i prikupljanju osobnih podataka i njihovom korištenju
  • FRANELA d.o.o. obavezuje se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, tako da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje.
  • Registracijom na Franela Internet prodavaonici www.franela.hr dajem suglasnost da Franela d.o.o., prikuplja, obrađuje te međusobno prosljeđuje i razmjenjuju sljedeće podatke (dalje u tekstu: obrada podataka): moje osobne podatke navedene u registracijskoj formi te podatke o mojim narudžbama.
  • Spomenutu suglasnost za obradu podataka dajem u svrhe upoznavanja Franela d.o.o. s mojim kupovnim navikama, kao i u informativne svrhe te svrhe promidžbe usluga i proizvoda Franela d.o.o. za sve vrijeme trajanja moje registracije, kao i za ostale promidžbene potrebe pružatelja usluga.
  • Upoznat sam s pravom da u svakom trenutku mogu u cijelosti povući ovu izjavu o suglasnosti. Povlačenjem izjave o suglasnosti u cijelosti će prestati obrada mojih podataka kao i moja registracija na www.franela.hr. Upoznat sam i s pravom da u svakom trenutku mogu i djelomično povući ovu izjavu o suglasnosti za obradu podataka (odjava s newslettera – u promotivne svrhe). Kupac može na vlastiti zahtjev zatražiti brisanje svojih osobnih podataka iz baze www.franela.hr  telefonskim putem ili putem e-maila.
  • Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici FRANELA d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti

Unos i prijenos osobnih podataka

  • Unos i prijenos osobnih podataka i podataka o broju kreditne kartice zaštićen je SSL protokolom 256-bitne enkripcije koju osigurava SSL certifikat izdan od GeoTrust Global CA. Autorizacija i naplata kreditnih kartica radi se korištenjem sustava WSpay™ za autorizaciju i naplatu kartica u realnom vremenu.
  • Zaštita osobnih podataka u skladu s Općom uredbom o zaštiti podataka Europskog parlamenta i Vijeća broj 2016/679-Uredba te provedbe Opće uredbe o zaštiti podataka
  • WSPay kao izvršitelj provođenja autorizacije i naplate kreditnih kartica postupa s osobnim podacima u svojstvu izvršitelja obrade te s osobnim podacima postupa u skladu s Općom uredbom o zaštiti podataka Europskog parlamenta i Vijeća broj 2016/679 te prema strogim pravilima PCI DSS L1 regulative o zaštititi upisa i prijenosa podataka.
  • WSPay koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.
  • Osobni podaci koji se koriste u svrhu autorizacije i naplate odnosno u izvršavanja obveza iz Ugovora ili temeljem Ugovora, smatraju se povjerljivim podacima.
  • Za izvršenje Ugovora (autorizacije i naplate) potrebni su sljedeći osobni podaci kupca:
    • Ime i prezime
    • E-mail
    • Telefon
    • Adresa
    • Mjesto
    • Poštanski broj
    • Država
    • Vrsta kartice
    • Broj kartice
    • Vrijeme trajanja kartice
    • CVV kod kartice
  • WSPay ove osobne podatke ne obrađuje niti koristi osim u svrhe izvršenja ugovora autorizacije i naplate.
  • WSPay jamči ispunjavanje svih uvjeta određenih važećim propisima o zaštiti osobnih podataka za izvršitelje obrade osobnih podataka, a osobito poduzimanje svih potrebnih tehničkih, organizacijskih i sigurnosnih mjera a to naročito potvrđuje i PCI DSS L1 certifikatom.

18. Izjava o konverziji

Currency Conversion Statement (Izjava o konverziji)

All payments will be effected in Croatian currency. The amount your credit card account will be charged for is obtained through the conversion of the price in Euro into Croatian kuna according to the current exchange rate of the Croatian National bank. When charging your credit card, the same amount is converted into your local currency according to the exchange rate of credit card associations. As a result of this conversion there is a possibility of a slight difference from the original price stated in our web site.

19. EU alternativno rješavanje sporova

  • Platforma za on-line rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS)
  • Člankom 14. stavkom 1. Uredbe (EU) br. 524/2013. o on-line rješavanju potrošačkih sporova, koja se primjenjuje od 09. siječnja 2016. godine, propisana je obveza trgovaca sa sjedištem u Europskoj uniji koji sudjeluju u ugovorima o online prodaji ili uslugama te online tržištima koja su uspostavljena u Uniji da na lako dostupnom mjestu na svojim internetskim stranicama osiguravaju elektronsku poveznicu s Platformom za ORS.
  • Na ovom link: Platforma za internetsko rješavanje sporova (ORS) možete saznati prava potrošača. Platformu mogu koristiti trgovci i potrošači, ako problem pri www.franela.hr kupnji nisu riješili unutar EU (nemogućnost zamjene proizvoda, neispravan proizvod).

20. Intelektualno vlasništvo

  • Sadržaj www.franela.hr je zaštićen i Franela d.o.o. ostvaruje jedinstveno pravo na njegovo korištenje. Prodavatelj daje pravo Kupcu koristiti sve usluge na www.franela.hr samo za osobne potrebe, u nekomercijalne svrhe. Uporaba sadržaja www.franela.hr na drugim web stranicama je zabranjena kao i kopiranje, objava, javno izvođenje ili distribucija Internet sadržaja ili njegovog dijela bez dozvole Franela d.o.o.
  • Pri kupnji bilo kojeg proizvoda, koji je predmet autorskih prava ili prava intelektualnog vlasništva, Prodavatelj ne daje nikakva dodatna prava korištenja i objavljivanja, osim izrijekom dano pravo ili dozvola od Franela d.o.o. Sva prava pridržana. Sadržaj objavljen na www.franela.hr nije dozvoljeno koristiti za komercijalnu upotrebu ili distribuciju.

Objavljeno 01.siječnja, 2022. godine.