Dostava
Tvrtka Franela d.o.o. putem www.franela.hr omogućuje kupnju cjelokupnog asortimana robe koji se nalazi u ponudi te dostavlja Proizvode pojedinom Kupcu, a prema adresi dostavljenoj od strane Kupca u podatcima prilikom narudžbe.
- Dostavu je moguće izvršiti na teritoriju Republike Hrvatske i zemalja članica EU. Pošiljke pažljivo pakiramo kako bi se spriječilo oštećenje za vrijeme prijevoza te da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne može oštetiti. Otprema robe vrši se svakodnevno za narudžbe pristigle do 10.00 sati
- Dostavu vrši Prodavatelj angažiranjem renomirane dostavne (kurirske) službe GLS-a, a za određena mjesta koja su slabije naseljena i manje otoke Gls dostavlja pakete u suradnji s Hp-om. Pakete isporučujemo na adresu Kupca. Više o informacijama dostave možete pogledati u zadnjem koraku pri upisu podataka za dostavu klikom na znak i ili više informacija.
- Kupac može pratiti status pošiljke putem linka: https://gls-group.eu/HR/hr/praćenje-pošiljke
Kupcu šaljemo na e-mail informacije:
- broj pošiljke
- kontakt dostavne službe od Gls-a broj telefona i e-mail
- link za praćenje statusa poslanog paketa
Trošak dostave
- Troškove dostave snosi Kupac. Dostava se vrši na području Republike Hrvatske i zemlje Eu.
- Cijena dostave paketa ovisi o mjestu i težini. Točna informacija za cijenu dostave bit će prikazana u zadnjem koraku košarice nakon ispunjavanja potrebnih podataka za dostavu.
- Cijena dostave i raspored dostave iz navedenog cjenika na www.franela.hr može odstupati od navedene cijene u cjeniku transporta. Važeća je ona cijene dostave koju dobijete u zadnjem koraku u košarici, osim za električne uređaje, opremu i namještaj. Prije prihvata narudžbe možete odustati od narudžbe ako se ne slažete s cijenom dostave.
- Cijenu dostave za uređaje i opremu šaljemo naknadno nakon primitka narudžbe. Cijena dostave za električne uređaje, namještaj i opremu koja je prikazana u košarici na www.franela.hr nije konačna. Zbog specifičnih karakteristika – veličina i težina pošiljke dostava nije uračunata na www.franela.hr . Prodavatelj nakon primitka narudžbe za električne uređaje, opremu i namještaj obavijestit će Kupca pismenim putem o konačnom trošku prijevoza. Kupac odgovara pismenim putem Prodavatelju ako prihvaća trošak za opremu i uređaje te namještaj.
- Cijena dostave na otoke i manje naseljene mjesta šaljemo dodatno nakon poslane narudžbe. Za narudžbe Kupaca koje šaljemo na manje naseljena mjesta i otoke poslati ćemo dodatnu cijenu. U procesu narudžbe vidljiva je samo osnovna cijena.
Termini i vrijeme isporuke
- Narudžbe zaprimljene do 10.00 obrađujemo i šaljemo isti dan, narudžbe poslije 10.00 sati šaljemo drugi radni dan. Prodavatelj ne odgovara za kašnjenja u dostavi, zbog vremenskih nepogoda ili bilo kojeg drugog razloga od strane dostavne službe.
- Vrijeme isporuke paketa računa se od dana obrade ovisno od primitka narudžbe, ne od dana narudžbe paketa. Narudžbe s odabranim načinom plaćanja na žiro račun obrađuju se od trenutka vidljive uplate na žiro račun i od tog trenutka se računa rok isporuke, a ne od dana narudžbe.
- Rok isporuke je 1-3 radna dana od dana narudžbe za veća mjesta otprilike 24-48 sati. Dostavna služba ne dostavlja pakete vikendom, neradnim danima i praznicima. Isporuka paketa Kupcu obavlja se isključivo radnim danom od ponedjeljka do petka od 08:00-16:00 sati.
- Rok isporuke ovisi o mjestu isporuke i rasporedu dostave paketa na otoke i dostavi paketa na manja mjesta. Raspored je moguće pogledati na službenoj stranici www.gls.hr . Prema rasporedu Gls isporučuje pakete.
- Vrijeme dostave nije moguće birati.
- Kupac je dužan dati točan podatak adrese isporuke paketa na kojoj će moći preuzeti paket u radno vrijeme Gls-a od 08:00 -16:00. Gls ne dostavlja pakete poslije 16.00 sati. U slučaju nemogućnosti preuzimanja paketa Kupac ima mogućnost odgovoriti dostavnoj službi klikom na link iz poruke i dogovoriti novi termin i mjesto preuzimanja paketa ili kontaktirati kurira.
- Gls šalje dvije SMS poruke i jedan e-mail te poziva Kupca prije isporuke paketa radi dogovora o preuzimanju sa svim informacijama za isporuku paketa.
Raspored dostave na otoke
|
Ponedjeljak |
Utorak |
Srijeda |
Četvrtak |
Petak |
Subota |
Nedjelja |
Krk |
x |
x |
x |
x |
x |
|
|
Cres |
x |
x |
x |
x |
x |
|
|
Lošinj |
x |
x |
x |
x |
x |
|
|
Rab |
x |
x |
x |
x |
x |
|
|
Murter |
x |
x |
x |
x |
x |
|
|
Korčula |
x |
x |
x |
x |
x |
|
|
Pelješac |
x |
x |
x |
x |
x |
|
|
Vir |
x |
x |
x |
x |
x |
|
|
Pag |
x |
x |
x |
x |
x |
|
|
Hvar |
x |
x |
x |
x |
x |
|
|
Brač |
x |
x |
x |
x |
x |
|
|
Vis |
x |
|
x |
|
|
|
|
Pašman |
x |
|
|
x |
|
|
|
Ugljan |
x |
|
|
x |
|
|
|
Raspored dostave na otoke i manja naseljena mjesta u suradnji s Hp-om
Raspored dostave na otoke i manja naseljena mjesta u suradnji s Hp-om i isporuka robe unutar 48-168 sati
Za ova poštanska mjesta nakon primitka narudžbe poslat ćemo Vam za istu narudžbu ponudu s uvećanim troškovima dostave. Narudžbu je moguće uplatiti samo na žiro račun ili on putem www.franela.hr kartičnim plaćanjem. Vašu narudžbu ćemo zaprimiti ali ne i obraditi dok ne primimo novac na naš račun ili potvrdu uplate.
Za ovu dostavu nema usluge obavještavanja stranke putem SMS-a i e-mail o terminu dostave paketa.
mjesto |
broj pošte |
mjesto |
broj pošte |
mjesto |
broj pošte |
Babine Kuće |
20226 |
Molat |
23292 |
Soline |
23287 |
Babino Polje |
20225 |
Nečujam |
21432 |
Soline |
20226 |
Blato |
20225 |
Njivice |
20226 |
Srednje Selo |
21430 |
Božava |
23286 |
Okuklje |
20224 |
Stomorska |
21432 |
Brbinj |
23285 |
Olib |
23296 |
Suđurađ |
20223 |
Brgulje |
23292 |
Pasadur |
20290 |
Susak |
51561 |
Donje Selo |
21430 |
Polače |
20226 |
Sušac |
20290 |
Dragove |
23286 |
Polje |
23287 |
Šipanjska Luka |
20223 |
Drvenik Mali |
21225 |
Pomena |
20226 |
Tatinica |
20226 |
Drvenik Veliki |
21225 |
Premuda |
23294 |
Uble |
20290 |
Glavat |
20290 |
Pristanište |
20226 |
Unije |
51562 |
Gornje Selo |
21432 |
Prožura |
20224 |
Veli Iž |
23284 |
Goveđari |
20226 |
Prožurska Luka |
20224 |
Veli Rat |
23287 |
Grohote |
21430 |
Prvić Luka |
22233 |
Velika Loza |
20226 |
Ilovik |
51552 |
Prvić Šepurine |
22234 |
Verunić |
23287 |
Ist |
23293 |
Rava |
23283 |
Zaglav |
23281 |
Kaprije |
22235 |
Rivanj |
23291 |
Zaklopatica |
20290 |
Koločep |
20221 |
Rogač |
21430 |
Zapuntel |
23292 |
Korita |
20224 |
Ropa |
20225 |
Zlarin |
22232 |
Kozarica |
20225 |
Sali |
23281 |
Zverinac |
23286 |
Lastovo |
20290 |
Saplunara |
20224 |
Zverinac |
23291 |
Lopud |
20222 |
Savar |
23285 |
Žirje |
22236 |
Luka |
23282 |
Sestrunj |
23291 |
Žman |
23282 |
Mali Iž |
23284 |
Silba |
23295 |
|
|
Maranovići |
20224 |
Skrivena Luka |
20290 |
|
|
Maslinica |
21430 |
Sobra |
20225 |
|
|
Poštanski brojevi za koje se obračunava DPV naknada
Popis poštanskih brojeva na kojima je dostava unutar 3-4 radna dana – preko granice BiH i posebno se obračunava naknada isporuke robe:
- POPIS POŠTANSKIH BROJEVA ZA KOJE SE OBRAČUNAVA DPV NAKNADA (LIST OF ZIP CODES FOR WHICH DPV FEE APPLIES)
20000 20232 20247 20273 20205 20233 20248 20274 20207 20234 20250 20275 20210 20235 20260
20213 20236 20263 20215 20240 20264 20216 20242 20267 20217 20243 20269 20218 20244 20270
20230 20245 20271 20231 20246 2027
Cijene otpreme paketa u Europu
Plaćanje za zemlje Eu: transakcija ili kartično plaćanje, osim Slovenije otkupnina
Vašu narudžbu ćemo zaprimiti ali ne i obraditi. Nakon primitka narudžbe poslat ćemo Vam za istu narudžbu ponudu s uvećanim troškovima dostave. Narudžbu je moguće uplatiti samo na žiro račun ili kartičnim plaćanjem na www.franela.hr putem Wspay usluge.
Cijene za zemlje EU su bez PDV-a
Država |
Zona |
< 2 kg |
< 3 kg |
< 5 kg |
< 10 kg |
< 15 kg |
< 20 kg |
< 25 kg |
< 30 kg |
< 40 kg |
Vrijeme |
otkupnina |
(HRK/ paket) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tranzita |
|
Andora*** |
V. |
483,77 |
556,64 |
569,32 |
593,51 |
660,79 |
762,92 |
875,08 |
988,54 |
1197,74 |
`6-7 |
|
Austrija |
I. |
47,10 |
73,98 |
75,23 |
80,11 |
88,70 |
94,71 |
102,44 |
108,78 |
150,55 |
`3-4 |
|
Belgija |
II. |
45,56 |
92,10 |
92,82 |
97,26 |
105,42 |
111,22 |
118,73 |
124,75 |
170,72 |
`4-5 |
|
BIH* |
II. |
319,12 |
319,44 |
320,17 |
322,13 |
324,24 |
326,58 |
335,05 |
355,15 |
375,25 |
`5-7 |
|
Bugarska |
III. |
45,02 |
91,46 |
92,17 |
97,80 |
104,34 |
110,25 |
118,41 |
120,76 |
160,37 |
`5-6 |
|
Cipar** |
V. |
171,89 |
244,43 |
279,88 |
534,71 |
755,50 |
976,31 |
1197,10 |
1417,91 |
1882,24 |
`5-6 |
|
Crna Gora* |
II. |
319,12 |
319,44 |
320,17 |
322,13 |
324,24 |
326,58 |
335,05 |
355,15 |
375,25 |
`4-5 |
|
Češka |
I. |
40,71 |
59,63 |
60,34 |
64,57 |
69,49 |
74,43 |
79,36 |
84,29 |
116,68 |
`3-4 |
|
Danska** |
III. |
46,32 |
90,38 |
91,09 |
95,64 |
104,45 |
110,46 |
118,41 |
124,86 |
172,56 |
`5-6 |
|
Estonija |
IV. |
61,96 |
113,36 |
114,82 |
121,21 |
127,53 |
133,87 |
140,20 |
146,54 |
230,38 |
`4-5 |
|
Finska |
IV. |
85,37 |
158,56 |
160,02 |
166,30 |
172,52 |
178,75 |
184,97 |
191,53 |
347,00 |
`6-7 |
|
Francuska |
IV. |
65,30 |
81,53 |
82,57 |
86,58 |
93,23 |
98,17 |
104,38 |
109,65 |
182,05 |
`5-6 |
|
Gibraltar* |
V. |
479,99 |
534,09 |
546,77 |
570,96 |
638,24 |
740,38 |
852,53 |
966,00 |
1175,20 |
`6-7 |
|
Grčka |
IV. |
76,31 |
160,61 |
161,32 |
196,40 |
232,18 |
267,97 |
303,75 |
339,54 |
439,24 |
`6-7 |
|
Irska |
III. |
103,39 |
172,01 |
173,07 |
183,47 |
193,54 |
194,40 |
198,23 |
203,40 |
275,01 |
`5-6 |
|
Italija |
III. |
64,87 |
118,86 |
119,89 |
123,91 |
130,55 |
135,49 |
141,71 |
146,97 |
219,38 |
`3-5 |
|
Kosovo* |
II. |
319,12 |
319,44 |
320,17 |
322,13 |
324,24 |
326,58 |
335,05 |
355,15 |
375,25 |
`5-7 |
|
Latvija |
IV. |
57,97 |
108,61 |
109,32 |
112,58 |
116,31 |
119,74 |
125,31 |
130,90 |
180,11 |
`4-5 |
|
Lichtenstein*** |
II. |
53,22 |
100,41 |
102,09 |
109,77 |
117,07 |
124,49 |
131,79 |
139,10 |
251,85 |
`3-4 |
|
Litva |
IV. |
53,00 |
96,74 |
97,45 |
102,33 |
108,98 |
114,02 |
119,06 |
124,10 |
197,37 |
`4-5 |
|
Luksemburg*** |
II. |
49,88 |
89,62 |
90,33 |
95,32 |
104,99 |
111,44 |
120,14 |
127,02 |
171,80 |
`4-5 |
|
Mađarska |
I. |
44,77 |
52,67 |
54,40 |
56,13 |
59,57 |
63,02 |
69,92 |
79,03 |
88,13 |
`1-2 |
|
Makedonija* |
II. |
319,12 |
319,44 |
320,17 |
322,13 |
324,24 |
326,58 |
335,05 |
355,15 |
375,25 |
`5-7 |
|
Malta |
V. |
145,13 |
202,36 |
226,16 |
366,31 |
494,87 |
612,65 |
741,20 |
858,98 |
1117,26 |
`5-6 |
|
Monako*** |
V. |
63,90 |
111,85 |
112,88 |
116,89 |
123,54 |
128,48 |
134,70 |
139,96 |
212,37 |
`3-4 |
|
Nizozemska |
II. |
46,21 |
87,68 |
88,39 |
92,94 |
101,75 |
107,88 |
115,82 |
122,27 |
169,86 |
`4-5 |
|
Norveška* |
V. |
150,20 |
213,79 |
220,87 |
227,25 |
234,34 |
241,43 |
246,89 |
253,99 |
276,02 |
`5-7 |
|
Njemačka |
II. |
42,22 |
77,43 |
78,68 |
83,45 |
92,47 |
98,92 |
102,33 |
109,97 |
188,31 |
`3-4 |
|
Poljska |
II. |
40,71 |
72,69 |
73,40 |
75,79 |
79,31 |
82,42 |
85,83 |
89,04 |
123,80 |
`3-4 |
|
Portugal |
V. |
54,51 |
133,10 |
133,81 |
140,84 |
148,57 |
150,92 |
164,04 |
166,39 |
209,99 |
`5-6 |
|
Rumunjska |
III. |
48,47 |
69,56 |
70,27 |
75,68 |
81,79 |
87,38 |
95,11 |
97,46 |
130,27 |
`3-4 |
|
San Marino*** |
V. |
60,12 |
99,66 |
100,69 |
104,70 |
111,35 |
116,29 |
122,51 |
127,77 |
200,18 |
`3-4 |
|
Slovačka |
I. |
47,10 |
60,42 |
61,13 |
62,77 |
65,83 |
68,18 |
76,55 |
78,90 |
111,28 |
`3-4 |
|
Slovenija |
I. |
43,40 |
56,72 |
57,43 |
59,07 |
61,40 |
63,75 |
66,09 |
68,44 |
74,28 |
`1-2 |
9,90 |
Srbija* |
II. |
319,12 |
319,44 |
320,17 |
322,13 |
324,24 |
326,58 |
335,05 |
355,15 |
375,25 |
`4-5 |
|
Španjolska** |
V. |
65,63 |
143,46 |
144,81 |
150,44 |
156,12 |
161,82 |
167,49 |
173,08 |
248,18 |
`5-6 |
|
Švedska |
IV. |
70,37 |
128,57 |
129,71 |
134,69 |
143,61 |
149,73 |
157,79 |
164,13 |
257,57 |
`4-6 |
|
Švicarska* |
II. |
53,22 |
100,41 |
102,09 |
109,77 |
117,07 |
124,49 |
131,79 |
139,10 |
251,85 |
`3-4 |
|
Turska* |
IV. |
290,45 |
349,83 |
427,46 |
890,61 |
1277,53 |
1664,48 |
2051,40 |
2438,34 |
3224,16 |
`5-6 |
|
Vatikan* |
V. |
64,87 |
118,86 |
119,89 |
123,91 |
130,55 |
135,49 |
141,71 |
146,97 |
219,38 |
`3-4 |
|
Velika Britanija** |
III. |
62,60 |
137,63 |
138,77 |
143,32 |
150,94 |
156,42 |
163,50 |
169,30 |
251,10 |
`5-6 |
|
Informacije o stanju pošiljke i kontakti dostavne službe
Nakon obrađene narudžbe i isporučenog paketa dostavnoj službi Gls, Kupac prima obavijest o slanju paketa od Prodavatelja i od dostavne službe.
Prodavatelj šalje obavijest na e-mail:
- broj pošiljke
- kontakt dostavne službe od Gls-a broj telefona i e-mail
- link za praćenje statusa poslanog paketa
U slučaju problema s isporukom paketa Kupac kontaktira direktno dostavnu službu Gls-a i rješava nastali problem s dostavnom službom.
Radno vrijeme kontakt centra Gls-a je svaki dan od 08:00 – 18:00 sati.
Djelatnik kontakt centra Gls-a može dati informacije samo ako znate broj pošiljke paketa.
Kontakt dostavne službe GLS
E- mail kontakt Gls-a: [email protected]
Tel. kontakt Gls-a: +385 1 2042 672
U slučaju kada Kupac želi provjeriti gdje se nalazi paket, tada sve informacije može pogledati na linku https://gls-group.eu/HR/hr/pracenje-posiljke
- Dostavna služba Gls obavještava Kupca na e-mail, porukom jedan dan prije, porukom na dan dostave i porukom drugi dan te šalje broj pošiljke i informacije o terminima isporuke paketa.
- Pakete koje dostavlja GLS u suradnji s Hp-om nema mogućnost dodatne usluge poziva i SMS-a prije dostave. Molim pogledajte u tekstu popis mjesta koja dostavlja Hrvatska Pošta te uvjete i cijene isporuke.
Primjer slanja obavijesti GLS službom
- Gls šalje obavijest na dan zaprimanja paketa, obično je jedan dan prije isporuke:
- Broj paketa:_________
- Iznos pouzeća:________
- Link za praćenje pošiljke : https://dm.mygls.hr
- Lozinku: ____________
2. Gls šalje obavijest na dan isporuke:
- Broj paketa:___________
- Iznos pouzeća:____________
- Dan i okvirno vrijeme isporuke:__________
- Kontakt broj mobitela kurira:___________
3. Ako Kupac nije bio na adresi ili se nije javio kuriru, tada kurir vraća paket na skladište Gls-a. Tada Gls šalje novu obavijest:
- Isporuka paketa br. ___________ nije uspjela
- Link za praćenje pošiljke : https://dm.mygls.hr
- Lozinku: ____________
Kupac ima mogućnost kontaktirati GLS putem linka i ostaviti poruku ili nazvati kurira na broj mobitela u poruci. Nema mogućnost odgovoriti porukom na mobitel Gls-u već putem linka: https://dm.mygls.hr i dogovoriti novi termin
4. Gls šalje obavijest na drugi dan isporuke:
- Broj paketa:___________
- Iznos pouzeća:____________
- Dan i okvirno vrijeme isporuke:_____________
- Kontakt broj mobitela kurira:_______________
5. Ako Kupac nije bio na adresi ili se nije javio kuriru, tada kurir vraća paket na skladište Gls-a i paket više nije moguće podignuti jer je u procesu povrata.
Tada Gls šalje novu obavijest:
- Isporuka paketa br.:____________ nije uspjela
- Link za praćenje pošiljke : https://dm.mygls.hr
- Lozinku: ____________
Kupac je dužan kontaktirati Gls za sve bitne informacije za preuzimanje paketa na broj mobitela ili putem linka: https://dm.mygls.hr od prvog dana primitka obavijesti ako neće moći preuzeti paket na navedenima terminima u obavijestima.
Gls vraća paket na adresu pošiljatelja nakon bezuspješne isporuke, te poslanih tri SMS poruka i jedna e-mail poruka.
Ne odgovarati na poruke GLS-a jer su poruke automatske.